Kindness Boomerang "One day"

Már régebben írtam a jövő kezdete című filmről, ami elindította az add tovább mozgalmat. Vagy nem is tudom konkrétan minek a hatására indult el, de szerintem egy csodálatos kezdemény lett belőle.  A szám klipje pontosan erről szól, csak itt egy apró jó cselekedet, az ami előre mozdít mindent és az  élettől vissza kapjuk. A szám szerintem pozitív, mert igen is reményt ad. Hogy egyszer tényleg minden megfog változni és mindenki felismeri majd, hogy hogyan is kéne élnünk békében és szeretetben egymás mellet. Bagdi Bella szavaival élve: "Mindent, amit adok, azt önmagamnak adom" és adni és kapni egy és ugyan az, mert amit adunk másoknak az egyszer biztos, hogy megsokszorozva fogjuk vissza kapni! Szerintem szép a szöveg és gondoltam nem hagyhatom ki, hogy ezt megosszam veletek! (köszönöm Betti, hogy megmutattad ezt a videót)
Merjünk hinni, hogy egyszer tényleg így lesz. ;)
Ha ezek után is nem hiszel a csodákban, itt a bizonyíték. ;)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence