Vedd észre, hogy szép a világ

Nem vagyok és nem is voltam kiemelkedő a versírásban, próbálkozni próbálkoztam vele. Csak a gondolataimat néha próbáltam rímekbe szedve leírni. Azért most még is megosztanék egy saját szerzeményt, béna tudom. De sokat mondd, nekem legalább is.


 Vedd észre,hogy szép a világ.

Nyári napfény melegítette arcom.
Elérkezett az ősz, véget ért harcom
Megpihen a széllel minden csendben
Békés a táj,békés itt minden.
Nyugalom honolt,ki a külvilágra,
Pillangóország szigetpartjára.
Természet csodái tűnnek fel itt-ott
Azt hiszik eszköz,de több az mint lim-lom.
A Vízben,ahol kezdődik az élet.
Földben,ahol van egy másik véglet.
Levegőben a sok repült csoda.
Lélekben a reménységek otthona.
Átjár a Boldogság mindent,ami él
Harmonikus színekben újra jön a tél.
Nem ejt könnycseppet sem a fűzfa,semmi.
Hiába hullnak levelek nincsen veszve semmi.
Hamarosan a színek újra megváltoznak.
Élénk pompákkal kivirágoznak.
Fellelhető benne,újra minden csoda
Mit a természet szépsége nyújtott oda.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence