{Vigyázz! Kész! Posztolj!}- Tavalyhoz képest.

Egy újabb VKP bejegyzés, ami megírásra kerül.

Hogy mi változott tavalyhoz képest? Ez egy nagyon jó kérdés. Szerintem nem sok mindenben változtam, de lehet. Vagy is hülyeséget beszélek, persze, hogy változtam... Ugye részt vettem Bagdi Bella Jobb Veled A Világ Alapítvány által létrehozott Boldogságprogramon, amit Szeptemberben újra végig csinálok. Boldogság fokozó technikákat tanultam, egyre több ölelést és szeretetet tudok adni másoknak. Erről az jutott eszembe, hogy a napokban oda jött  hozzám egy asszony, nem tűnt hajléktalannak, halkan beszélt és talán pénzt kérhetett. Mesélte, hogy leukémiás, hogy egyedül van. Nagyon sajnáltam szegény asszonyt és mondtam neki, hogy anyagi javakat nem tudok adni, de megkérdeztem, hogy elfogadna egy ölelést? Azt mondta igen és hosszasan megöleltem. Nagyon jól esett neki és sírt, hogy három éve senkije sincsen és hogy kivan éhezve a szeretetre. :((( Valamilyen szinten a boldogságprogram bátorságot adott, bátorságot hogy merjek cselekedni és ha támadnak is szeretettel támadjak vissza... Szerintem az ölelés egy csodálatos dolog és minél több embernek anyagi javak helyett inkább szeretetet kéne adni/adnunk, mert arra viszont mindig szükség van és talán ha kellő szeretet kap valaki akkor más ember lehetne belőle. Szeretettel kéne támadnunk a háború ellen. Bár az én pozitív irányba való fejlődésem a középiskolában kezdődött. Azóta egy úton haladok.

A többieké:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence