A harmadik goth kihívás - 41-45. kérdésig

41. Írj arról, milyen goth-jellegű vállalkozásba kezdenél, ha volna rá lehetőség! Divat, zene, esküvőszervezés? Mit választanál?

Ha lenne rá lehetőségem, tehetségem és kreativitásom, akkor szerintem a divatot választanám. Varrnék, szabnék, terveznék. 


42. Készíts egy haul bejegyzést - avagy miket szereztél be legutóbb? 

Turiban jártam és sok kincsre bukkantam.







43. Írj egy rakás visszavágást azoknak, akik beszólogatnak!


Nem igazán szoktam visszaszólogatni. Talán ide az egyik idézet lenne a legmegfelelőbb: "Nevettek rajtam, mert más vagyok. Én nevetek rajtatok, mert mind egyformák vagytok.." Szerintem ez valakik számára visszavágás lehet. 


44. Vallj színt: melyek azok a trendek, amelyeket nem nézel jó szemmel a szubkultúrán belül?


Nincs ilyen, valakinek biztosan jól áll az, amit én lehet sosem vennék fel. 


45. Írj össze pár goth-jellegű kiskedvenc nevet, plusz pont, ha az egyik állatkádat is úgy hívják.

Van egy kutyánk, de neki nagyon nem goth jellegű neve van, mert anyukám kapta és mikor én kiköltöztem ide, akkor már volt neve. Zizikének hívják. Mondjuk másnál eltudnám képzelni, hogy valamelyik kis háziállatát Lilithnek hívja, vagy denevérnek. Nem is tudom milyen goth jellegű kisállat nevek léteznek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence