8. Top 5 The Cure

Óh, én nagyon szeretem a The Cure-t és ők benne is vannak a mindennapi zenelejátszós listámon a telefonomon. Ami érdekesség a Cure imádatomban az az, hogy régen nem szerettem, vagyis nem fogott meg annyira, mint pár éve. Talán kellet egy kis idő arra, hogy felérjek hozzá vagy nem tudom. Mindenesetre nem azt kell nézni, hogy mi volt, hanem hogy most mi van. Imádom és kész. Robert Smith hangja gyönyörű és a távolból is felismerem. A dalaik mélyre hatóak, megérintenek, és van pár eléggé vicces számuk is, de azokat is jó hallgatni.  Egy top 5 listát nem lesz könnyű előállítani, mert szinte mindegyik számukat szeretem kivétel nélkül. Nagyon remélem, hogy ott tudok majd lenni a cure koncerten.


1. How Beautifull you are
Hogy miért fogott meg nem tudom, lehet a csodálatos hegedű szóló miatt, de az is lehet, hogy  története, hiszen ha jól emlékszem Baudelaire egyik novellája ihlette. Csodaszép dallam.

2. Hot hot hot
Eléggé funkys stílusú ez a szám, de még így is hűek maradtak a stílusukhoz. Nagyon szép és ez pl egy kicsi vicces szám.

3. Hey You
Valamiért úgy néz ki, hogy nekem ez a "kiss me, Kiss me, Kiss me" album nagyon elnyerte tetszésemet. Szaxofon? nagyon tetszik benne, különleges hangzást ad neki.

4. In Between Days
Talán az első között volt ez a szám, amit nagyon megszerettem. A hangulata és a stílusa, imádom.

5. Boys Don't Cry
Talán ez volt az első The Cure szám, ami igazán megtetszett. Azért fogott meg, mert nekem eszembe juttatta a "Keresd a nőt" c. filmből az elején lévő bandát, akik melankolikusabb dalokat játszottak és mivel azok a számok nagyon megtetszettek, így erről a film ugrott be és ez vezettethetett oda, hogy Curelázban égek és megszerettem a Tradgoth zenekarokat. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence