Dorothy Blog Award

Blithe-tól kaptam ezt a díjat, a Dark blogközösség között osztotta ki, ha lehet így fogalmazni és köszönöm.

A díjat Die Verfluchten blog írója, Dorothy Chanté alapította. A díj lényege, hogy jobban megismerjük ne csak egymást, hanem egymás blogját is, ezáltal kapcsolatokra és akár újabb olvasókra tegyünk szert.


Szabályok
– Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad
– Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
– Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad (térj ki a szereplőkre, a szokásaikra stb… nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
– Írj 12 dolgot a saját blogodról
– Válaszolj a 12 kérdésre
– Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
– Kommentelj annak a blogján legalább 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!
– Cseréljetek linkeket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged
– Küld tovább legalább 12 embernek a díjat
12 dolog Blithe blogjáról.
1. Nagyon Kreatív blogról van szó. Különleges ékszereket készít baráti árban.
2. Ha jól emlékszem nagyon régóta blogol, mert mikor én is elkezdtem ő már javában csinálta.
3. Bár legfőképpen kreativitással foglalkozik még is akadnak személyesebb bejegyzései is, amiket nagyon szeretek olvasni.
4. Bejegyzései szépek, jól áttekinthetőek bár a személyesebb jellegűek néha hosszabbak és kifejtősebbek, ami egyáltalán nembaj, szeretek olvasni regényeket, mondtam már? :D
5. Blithe alapította az MGC nevezetű oldalt 2005-ben, de megszűnt és most újjá éledt.
6. Szép teljesítmény az összes blogja/oldala.
7.  Nagyon szép színekkel dolgozni. A háttérképe ha lehet annak nevezni szerintem gyönyörű és illik hozzá, valahogy az ő személyiségét tükrözi.
8. Sok oldalú egyéniség, nyitott és sok minden érdekli, még a zenei skálája is eléggé vegyesnek mondható.
9. Egyetemista létére sok időt tud fordítani a hobbijára és vannak diy bejegyzései is.
10. Ha nem írtam volna még a blogja eredetileg Blogspot-os volt, de átköltött a Worldpress-re mert ott több a lehetőség és a blog egyben webshop is, de jelenleg még tesztüzem alatt áll.
11. Több helyen is van elérhetősége, mint Facebook-on, Tumbl-ön, Instagram-on stb.
12. Felkapott blog, ami nem is csoda hiszen nagyon sok követője akad még a Facebook oldalán is.

12 dolog az én blogomról.
1. Egy volt tanárnőm hatására kezdtem el blogolni.
2. 2009 vagy 2010-ben kezdtem el és az elején nagyon sok negatív bejegyzésem volt, így volt, hogy sokszor újra kezdtem.
3. Ez a harmadjára újra kezdett blogom.
4. Leginkább személyesebb bejegyzéseim vannak, mivel a blogomat tulajdonképpen magamnak írom, a saját magam megerősítésének, mint pl a tegnapi coming out-os bejegyzést is.
5. Most jöhetne az a kérdés, de ha magamnak írom miért osztom meg nyilvánosan és miért nem írok naplót? Nos, az én életem nyitott könyv, ami benne van a nevében is. Az én személyes jellegű bejegyzéseimben talán más is megtalálhatja önmagát és ha magamat biztatom a leírt dolgokkal, talán mások is átláthatják hogy másképpen is lehet. Magamnak írom, de talán szeretném megértetni magamat másokkal is.
6. Rájöttem, hogy szeretek írni, szeretek blogolni még annak ellenére is, hogy a helyesírásom nem tökéletes. Sosem volt az, de sokat javult, ahogy Trish mondta sokszor tényleg csak figyelmetlenségből írok el valamit.
7. Döntöttem a Bétázás mellet, de nekem ez kicsit macerás, ezek ellenére köszönöm, akik besegítettek és vállalták a béta szerepét, csak sajnos türelmetlen vagyok. Ha jön az ihlet le kell írnom és azonnal közzé kell tennem, nem tudok várni arra, hogy valaki átnézze. :/// Tudom, hogy aki írásra adja a fejét annak alap lenne, hogy helyesen is írjon, de sajnos nem figyelhetünk oda mindig mindenre, bár mikor könyvekben van valami rosszul írva az nagyon irritál.
8. Alapvetően változtam, a negatívabb bejegyzéseimet ha le is írtam manapság olyat, mindig kitörlöm utólag. 
9. Próbálok boldog és pozitív lenni, a saját tapasztalataimat szeretem megosztani a világhálón még akkor is, ha tudom a nyíltságommal sokan visszaélhetnek.
10. Megosztó személyiség vagyok, vannak akik szeretnek és vannak akik nem. A negatív kritikát nehezen viselem, főleg ha valaki nem is építőjellegűnek szánta, nem tetszhet mindenkinek a bejegyzésem.
11. Szerettem volna különleges blogot létrehozni, olyan értelemben hogy filozofikus és spirituális blogot létrehozni, persze hogy ezek is maradjanak leginkább a személyes tapasztalatokon belül.
12. A blogom eredeti címe talán misamisa92 volt, -anime-tini-death note- utána átváltottam kriptaszökevényre, most hogy harmadjára is újra kezdtem wikka92 lettem, mert nem volt jobb ötletem. Jah és Misa Misa pillangó hercegnő gondolatai, egy nyitott könyv lett Wikka pillangó hercegnő gondolatai, amiből a pillangó hercegnőt már kivettem, mert idősödöm még akkor is, ha örök gyerek maradok.
Válaszolj 12 kérdésre.
1.Mióta olvasod a blogom?
Talán amióta feliratkoztál a blogomra, vissza néztelek és feliratkoztam rád én is.

2. Milyennek képzelsz a blog alapján? (eredetileg Hajni kérdése, de nagyon tetszett ^^ )
Kedves, segítőkész, aranyos lánynak, aki nem zárkózik ez az új dolgoktól sem, sok oldalú. Majdnem olyan mint én, ahogy magamat szoktam jellemezni "színes egyéniség, sötét stílussal."

3. Mit gondolsz a blog stílusáról?
Nagyon tetszik, minden úgy ahogy van.


4. Min változtatnál a dizájnban?
Őszintén? Semmit. Szerintem nagyon tükrözi az egyéniségedet az ahogyan megcsináltad.

5. Milyen bejegyzéseket olvasnál még szívesen?
A személyes bejegyzéseidet nagyon szeretem.

6. Volt/van kedvenc bejegyzésed?
Lett, minden moris bejegyzésed. :D

7. Szoktad figyelni a blog Facebook oldalát?
Szoktam, bizony.

8. Mit gondolsz a fenti menüsorról?
Jól megvan csinálva, már más blogokon is csodáltam, amit Annie is megjegyzett, hogy legördülő én sem értek a programozáshoz, de vannak blogok amiknek tényleg jól áll az a menüsor.

9. Mit gondolsz, mennyire felismerhető a logóm (ami a fejlécben is benne van)?
Abszolút felismerhető. :)

10. Tag-ek, Címkék – mennyire segítik a tájékozódást a blogon?
Igazából lehet figyelmetlen voltam eddig, de a címkéket észre sem vettem mostanáig. Mert hát nem ott kell keresni, ahol pl más blogokban is megtalálhatóak.

11. Szerinted túl sok kihívást csinálok/csináltam? 😀
Nem, nincs olyan hogy túl sok. :D

12. Mit tanácsolsz a jövőre nézve a bloggal kapcsolatban?
Csak így tovább! ^^

Annie 12 kérdése
1. Mióta olvasod a blogot?
öö kb 1-2 éve

2. Van kedvenc bejegyzéstípusod vagy rovatod?
A zenés bejegyzéseidet is nagyon szeretem, bővíteni tudom a repertoáromat általa. :D

3. Mi az az egy szó, amivel leírnád a blogom?
különleges.

4. Hogy tetszik a Helyek és legendák rovat? Ráférne egy új cikk, ugye? :D

Jól kitaláltad, hogy ilyeneket is szeretnél bele vinni, illetve megismertetni az olvasóidat ezekkel a furcsa misztikus történetekkel, szeretem olvasni az ilyet.


5. Mit szólnál, ha kicsit világosabb lenne a színvilág?

Az valahogy nem te lennél szerintem.


6. Szeretnél legördülő menüt? (5/b, Megtanítod, hogyan írjak legördülő menüt?)

Gondolkodtam már rajta, de meghagyom másnak, túl macerás szerintem, nem is tudok programozni.


7. Készítettél már valamit a tutorialeim alapján? Ha igen, megmutatod?

Még nem, pedig tervbe van.


8. Mit gondolsz, hogyan, milyen tartalommal tudnék férfi olvasókat szerezni? Most ugyanis a Facebook-oldal lájkolóinak 75%-a, a blog tizenöt feliratkozójából tizenöt nő.

Ez egy nehéz kérdés, szerintem a Helyek és Legendák rovatoddal férfiakat is vonzhatsz az olvasóid körébe.


9. Meghallgattad valamelyik zeneválogatásomat?

Persze, szinte mindegyiket megszoktam.


10. Jobb lenne, ha lennének random dark képek, cikkek, Youtube-linkek a Facebook-oldalon, vagy jó úgy, ahogy most van, hogy szinte a blog bejegyzéseit posztolom?

Lehetnek, rontani nem rontana a helyzeten, de szerintem így is jó, hogy csak a bejegyzéseid osztod meg rajta.


11. Mit gondolsz a dőlt betűvel megjelenő gúnyos troll-énről? Van benne valami humorfaktor, vagy csak simán idegesítő? (Ha azt mondod, hogy idegesítő, akkor sem hagyom abba FTW)

Bírom! De tényleg. Mintha saját magamat hallanám olyankor, az a két én. Jekyll és Hyde viaskodása, ami bennem is jelen szokott lenni. Mókás. :D


12. Milyen embernek tartasz?
Őszinte leszek, amolyan megmondó emberkének, mint amilyen Puzsér Róbert, vagy Bihari Viki. Bocsánat a összehasonlításokért,őket nem szeretem amúgy, de velük ellentétben téged bírlak! :D Tetszik a véleményed dolgokról, még ha ilyen keményebben is megmondod a magadét, jó értelemben, vagy hogy is írjam. Emellett még nagyon is kedvesnek gondollak és jó fej lehetsz. Tőled még a negatív kritikát is elfogadnám. :D


Charlotte Madness 12 kérdése

1. Mióta olvasod a blogom?

A kezdetek óta, amióta belinkelted a Dark blogközösség Facebook csoportba.


2. Melyik a kedvenc bejegyzésed?


Igazából nagyon szeretem a kihívásos bejegyzéseidet, de nekem az egyik kedvencem az, amiben az egyik barátnődnek írt versedet tetted közzé. Nagyon szép vers még mindig és az a "minden a legnagyobb rendben, csak én ülök itt a szobában csendben" rész az egyik kedvencem. Itt megtekinthetitek.


3. Szerinted min kellene változtatnom?


Valamiért az a piros, nekem is szúrja a szememet, nehezen olvasható. Egyébként mást szerintem minden rendben van.


4. Mondj pár jellemzőt a blogomról, ami szerinted a leginkább jellemzi.


Egyszerű, egyedi, kellemes, szép versek.


5. Téged érdekelnének a személyes véleményeim több dologról esetleg az ajánlóim?


Igen, egyértelműen. :)


6. Mit szólsz az ötlethez, hogy néha a városról ahol élek képeket és élményeket osszak meg?


Nekem nagyon tetszik, kíváncsian várom majd azokat az írásaidat.


7. Milyenek képzelsz a blogom alapján?


Mivel már beszélgettem veled a Facebook virtuális terében, így már kialakult egyfajta véleményem rólad és nagyon aranyos kedves lánynak ismertelek meg.


8. Szerinted még mivel bővíthetném ki a blogom?


Esetleg te is csinálhatnál különböző menüket a könyebb áttekinthetőség érdekében.


9.  Hogyan kell olyan sablonokat használni, amik nincsenek benne az alap sablonokba? (Kérlek segíts,mert kétségbe vagyok esve informatikai analfabéta lévén :D )


Fú, elvileg ha rá lépsz egy oldalra, ahol vannak ilyen sablonok, ki kell másolnod a HTML kódokat és  be kell illeszteni őket a blogodba, valami beállitásos résznél vagy hol. Most nem jut eszembe hirtelen.


10.Mit gondolsz a verseimről? Neked melyik a kedvenced?


Ezt már fentebb kifejtettem. :)


11.  Mi az, amin változtatnom kellene a blogomon?


Hm igazából semmin, ami igen azt meg fentebb már talán leírtam.


12. Esetleg van valami tanácsod nekem (mivel kezdő vagyok még)?


Lesznek ám kritikusok, mindenkinek vannak, de ne foglalkozz velük, csak ha építő jellegűek a kritikái.



Az én 12 kérdésem.
1. Hogy találtál rá a blogomra?
2. Miért döntöttél úgy, hogy olvasni fogod?
3. Mit gondolsz róla? 
4. Min kéne változtatnom? (A helyesírást leszámítva)
5. Milyen jellegű bejegyzéseimet szereted leginkább olvasni?
6. Szerinted nagyon gáz, hogy  személyesebb bejegyzéseket is megosztok a nyilvánosság előtt?
7. Mennyire lehet észre venni az írásaimon, hogy paradox személyiség vagyok?
8. Milyennek találod a blogom dizájnerét, elrendezéssel, színekkel, sávokkal mindennel együtt?
9. Milyennek ismertél meg a blogom alapján?
10. Ha leginkább magamnak írom, szerinted is írjak inkább naplót?
11. Ha valamennyire megismertél az írásaimból, milyen új blogcímet ajánlanál a wikka92 helyett?
12. Legyenek hosszabb, kifejtősebb bejegyzéseim?
Elsősorban én is a Dark blogközösségnek adnám tovább és úgy, ahogy Annie írta, de azért egy két embert megjelölök benne, aki bár benne van a csoportban még sem olyan aktív, de olvasom a blogukat. /meg talán nem csak darkbloggereket/


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence