Egy álom, ami fogva tart?

Megint vele álmodtam, de miért? Tudom, hogy nincsenek véletlenek és minden álmom, ami vele kapcsolatos jelentést hordoz. Elég sokáig úgy gondoltam, nekem ő az igazi. Lett volna lehetőség újra találkozni és akkor megláttuk volna hogyan tovább, de már nem igazán láttam értelmét, 8 év... Hátsószándék nélkül, barátként találkozni, kötöttségek nélkül jó lett volna, de így... Ő nem akart. Meg amúgy is messze van. Most a Mask -  Álom című slágere jutott eszembe, hiszen róla álmodtam. Ráírtam ugyan a Facebook-on a napokban, elolvasta, de nem reagált. Lehet egy újabb lehetőséget szalasztottam el? Gyakran érzem úgy, hogy én tényleg lehetőségeket szalasztok, talán azért mert túlságosan érzelmes vagyok, magas az érzelmi intelligenciám meg néha félénk vagyok, bizonyos dolgokhoz, meg önbizalom kéne...Nem tudom, hogy mi lesz. Szerintem az elszalasztott pillanataimnak is okuk kell, hogy legyen. Te jó ég. 8 év és még mindig néha felkavar, tinik voltunk de szerintem nála tapasztaltam meg az első igazi szerelmet, még ha plátói is volt az egész. Vagy csak egy fellángolás lett volna, Ami sok-sok éven keresztül előtört belőlem és hosszan tartott? Én már nem tudom. De ha van még bármiféle közös sorsunk, akkor majd újra és újra "összehoz" bennünket. Nem létezik rossz döntés.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence