A Goth ezer arca kihívás - Hétfő: Nu Goth

Néhány goth bloggerínával úgy döntöttük, hogy megcsináljuk ezt a goth stereotype outfit kihívást. Annie írt róla egy részletesebb leírást meg Irén  is írt róla, de nagyjából én is felvázolom. Szóval egy héten keresztül mindennap más-más goth alfajú ruhába kell bújni és ezzel kipróbálhatunk új dolgokat is. Ha esetleg valamelyik nap outfit-je teljesen távol áll, akkor helyettesítheted mással is a stíluson belül.


Hétfő: Nu Goth

Bevallom tetszik nekem a Nu Goth öltözet. Bár mindig úgy öltözködöm, ahogy kedvem van. Ami nekem tetszik felveszem. A buszon már úgy vettem észre megszokták a furcsa öltözködésemet, mert kevesen bámultak meg. Ez lehet pozitívum is. A Nu Goth-ot szokták úgy is nevezni, mint Hipster goth, bár öltözködésileg kicsit talán hasonló a pastel goth-hoz is. Megjegyezném, hogy mindkettő egy újfajta "irányzat". De nem igazán értek hozzá, nem mélyültem el bennük.  A szemüvegem nemigazán olyan, amit ellehetne képzelni ehhez a kompozícióhoz, de próbálkoztam.

A hajamat előzőnap középen elválasztva, vizesen befontam, hogy hullámos legyen, - bár sajnos alig látszott valami, így nem maradt meg -  De kicsit azért feltupíroztam, hogy ne legyen olyan lapos. A sminkemet egyszerű fekete és ezüstös fehér szemhéjpúderrel csináltam, meg egy kicsi szemceruza. Nem tudom, hogy mennyire látszik a képeken amúgy. mintha lilásnak tűnne, de fekete. A szám is fekete volt. Amit ajakápoló és szemhéjpúder kombinációjával csináltam.

Amúgy megcsináltam unokatesómmal is és nagyon jól állt neki  =)


A többieké:



Daven (az egyedüli férfi, eddig aki belekezdett. :)) )



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence