Szerda: Deathrock

A goth ezer arca kihívásnak a szerdai napja a Deathrock. Leginkább zenei háttere van, mint kimondott szubkultúra. Vegyíti a punk elemeket a horrorral. A Deathrock zene majdnem olyasmi, mint a Horrorpunk. Nem olyan régen lettem a Horrorpunk zenei stílusnak a rabja, ezért nem is áll tőlem annyira távol a Deathrock sem. Igazából mikor láttam, hogy a kihívásnak valamelyik napja akkor kicsit megijedtem és úgy voltam vele, hogy helyettesíteni fogom valami mással, ami külsőségekben közelebb áll hozzám. Abszolút csak kipróbálásnak ment, végül talán elég jó lett a kész kompozíció.


Azt azért el kell mondanom, hogy mostanság kaptam rá a do it yourself-re így a képen látható harisnyát és szakadt felsőt én csináltam. Bár ez talán egyértelmű volt. :D A The  Cure-os pólómat is kicsit átalakítottam, amit majd a trad goth napon fogtok majd látni rajtam.
A hajamat nem tudtam felállítani Punk Hawk-ra, pedig próbálkoztam vele. Így is tele van tupírral, nem tudom hogyan fogom kifésülni belőle. Mivel hajlakk nem volt itthon, ezért narancssárga hajszínező spray-el próbáltam lefixálni a hajamat. Anyum mondta, hogy akkor próbáljam meg hátra feltűzni olyan punkosra és végül ez lett az eredménye.






A diót ne nézzétek. XD Majd kiretusálom. :D A sminkemmel viszonylag 10 perc alatt készen lettem, a hajam kb fél óra volt. Feketével kihúztam a szememet amolyan cicásra, csak vastagabbra fekete szemhéjfestékkel végig mentem rajta, utána felette lilával kentem végig. A szám meg most fekete szemceruza és egy pici lila szemhéjfesték keveréke.
Igazából nekem mindig tetszett a deathrock külsőségekben is, csak eddig nem volt olyasmi ruhám. De ezek szerint ezen változtattam :)

Na egy kis horrorpunk music.


Megjegyzések

  1. Dögöőős!!!!:D ;)
    A végén az a puszis képed kimondottan tetszik! ;) :)
    "Halálosan" aranyos vagy! ;)

    VálaszTörlés
  2. ooo de édes vagy!! köszönöm! :)))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence