A Wicca vallástól, a Wikka becenévig.

Nagyon sokan a Wicca vallásra asszociálnak automatikusan a Wikka nicknevemből. Így gondoltam írok egy bejegyzést, hogy hogyan is született.

Ennek jó pár éve már, sosem titkoltam amúgy, hogy érdekel a wicca, - valamilyen szinten lehet a nővérem is tudat alatt, de tudatában volt ezzel. - Ő nagyon sok éve játszik az úgynevezett "World of Warcraft" játékkal és egyszer elhatározta, hogy fogadásból megtanít wowozni. Mikor odakerült a sor, hogy regisztráció és karakter nevet kellet választanom akkor nem igazán jutott semmi úgy az eszembe, Gótikus Lány nem akartam lenni, mert túl hosszú. Akkoriban a baráti társaságom Misának hívott (Deah Note anime, mert hasonlítottam  a karakterre.), de az sem akartam lenni igazán.(Már nagyon nem illik hozzám szerintem.) Így nővérem egyszer csak benyögte a "legyél Wikka", hümmögtem egy kicsit olyan kíváncsian, hogy nem is olyan rossz. De persze gondoltam, hogy sokan  Wiccára asszociálnak majd, ezt nővéremnek is felvetettem, de mondta, hogy nem feltétlenül, mert a Viktóriából is asszociálhatnak majd rá. Megtetszett ez a "becenév" és mivel sosem szerettem, ha Vikinek hívtak, így nem hivatalos személyeknek is Wikkaként mutatkoztam be, ami nagyon jó érzés volt, hogy sikerült találni egy olyan beceneve, ami még tetszik is. Mikor új angol tanárnőt kaptam, akkor ő megkérdezte hogy van-e valakinek valami beceneve, vagy szeretnénk-e hogy úgy szólítson, akkor persze poénból bevágtam, hogy az egyik tanárnő (a gurum, Magdi, róla sokat meséltem már :D) pillangó hercegnőnek szokott hívni... :D Az angol tanárnő ezen jót nevetett és mondta, hogy ez túl hosszú és a becenévnek rövidebbnek kéne lennie. Ekkor megszólaltam, hogy nem szeretem ha Vikinek hívnak, akkor már inkább Wikka. A tanárnőnek ez nagyon megtetszett, szerinte olyan Finnes hangzású volt, és mindig Wikkának szólított, ez olyan jó érzés volt. Így lettem Wikka mindenhol. Persze, mindig hozzáteszem, hogy van egy ilyen boszorkányvallás is, de miért ne lehetne a valódi nevemből is következtetni a Wikkára? (csak persze megdupláztuk a K betűt, az meg más kérdés hogy duplavével írom, így jobban tetszik.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence