Medieval industrial: Heimataerde

Tagja vagyok a We Love Industrial @ [WireVeins] Facebook-os csoportnak és olyanfajta különleges zenét szerettem volna keresni, mint az E-nomine (róluk már írtam itt.) Bár talán az E-nomine is megismételhetetlen együttes, de szerencsére az egyik tag a csoportban a kiírt posztom alá belinkelt egy számot a Heimataerde bandától.
Nos, eléggé meglepődtem amikor felfedeztem, hogy középkori (medieval) elemeket is vegyítenek a megszokott industrial hatás mellet.

A német együttes 2004-ben alakult és 2007-ben léptek fel először a híres lipcsei Wave Gothic Treffen fesztiválon, ami olyan sikert hozott a számukra, hogy több európai fesztiválon is játszhattak.
A sötét középkor hangulatának  megidézése fontos szerepet játszik a zenei projektjükben.

Forrás



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence