Kedves Wikka, üdv újra!


 A Boldogságprogram feladatai jogvédettek! Bátran oszd meg másokkal, csak arra kérünk, hogy az alábbi hivatkozással tedd meg:
Ezek a gyakorlatok a 10 hónapos INGYENES Boldogságprogram részét képezik: www.boldogsagprogram.hu

Tudjátok, elindult újra az amit nagyon szeretek és sokat ad nekem, a boldogságprogram. Immár a harmadik évada. ismét egy hála levelet hoztam, amit ezúttal is magamnak írtam. A szeptember havi téma a hála.


Nem is tudom, hol kezdjem. Olyan nehéz néha megszólalni vagy elkezdeni írni egy aprócska levelet. De ez most a háláról szól, amit irántad érzek. Hálás vagyok neked azért, amiért még mindig itt vagy. Annyiszor feladhattad volna végleg a harcot, de még mindig itt vagy! És élsz és bízol benne, illetve még mindig megpróbálsz hinni benne, hogy neked is lehet normális életed. Végtelenül kedves, jószívű és szerethető lány vagy. Hálás vagyok, amiért gyakran mondasz hálát vagy írsz egy rövidke, vagy hosszabb terjedelmű hála levelet egy-egy ismerősödnek, barátodnak, rokonodnak. Hálás vagyok amiért tudod, hogy a legjobb dolgok ingyen vannak és nem félsz tovább adni másoknak, ne felejtsd el, mikor azt a szegény leukémiás asszonyt megölelted és vele együtt sírtál, de te ismeretlenül is szeretetet adtál neki, mert másod nem volt. A legnagyobb kincsed az maga a szereteted. Tudom, hogy sokszor én is bántottalak, de hálásnak kell lennem a megoldandó feladatodért is, hiszen ha ez nincs nem indulok el az önfejlesztés útján, nem ismerem meg a goth szubkultúrát és nagyon sok kedves idegen ismerőst, akiknek néha a segítségékre szorultál/szorulsz. Ha ez nincs nem kezded el értékelni az élet minden egyes mivoltát. Jusson eszedbe a Fa, a természet szépsége, amikor ráébredtél, hogy élni kell és nem adhatod fel, hogy élni kell, hogy láthasd ezt a csodaszép világot. Hálás vagyok, amiért egyszer bebizonyítottad a Dir En Grey koncerten, hogy nincsen lehetetlen és leküzdötted a gonos kis démonodat. Csodálatos pillanat volt, köszönöm! Bár kellett hozzá külső támogatás is, ha igazán hiszel benne még sokszor lehet hasonló siker élményed! Hálás vagyok, amiért nem táplálsz haragot mások iránt, ha másoknak is megtudtál bocsátani magadnak is meg kell tudnod. Hidd el, hogy nem vagy rossz ember, és mindenki követ el hibákat, de mindenkinek jár a megbocsátás ereje. Drága pici Wikka, hálás vagyok amiért részt fogsz venni sok jótékony cselekedetben immár a Debreceni Hősök csoporttagjaként is. Ráadásul a KNH-s gyógyvarázs mesedoktoros akcióról nem is beszélve. Hálás vagyok azért, aki vagy és azért ami vagy! Ha egyszer valakit megszelídítettünk, azzal a sírás kockázatát is vállaljuk. Sírj, ha sírnod kell, de SOHA NE ADD FEL!! Hálás vagyok neked, mert erősebb vagy, mint ahogyan te azt gondolod. Wikka, olyan sok mindent megéltünk már együtt... de mégis azt kell mondanom, hogy Szeretlek. Szeretlek és jobb veled a világ, Szeretlek, mert megérdemled. Nem vagy te rossz ember, csak néha eltévedett bárány, aki hamar megtalálja a megfelelő ösvényt. Hálás vagyok a mosolyodért, amit a tükörbe nézve adsz nekem. Megérdemled a megbocsátást, ne őröld magad folyamatosan. Hidd el, hogy jó ember vagy. Minden rendben lesz, mert együtt megoldunk mindent. Szeretlek, szeretlek, szeretlek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence