Miért nem teszel az egészségedért?

Annyi módszer létezik, annyi ingyenes program, amik segíthetnek sok olyan lelki tényezőkben, amik betegségeket váltottak ki testünkben. Te miért nem teszel az egészségedért? Azt hitted, hogy minden rendbe fog jönni, de ha lelkileg nem teszed rendbe magad, ha nem változtatsz nem fogsz helyre jönni. Én naponta többször énekelve, hangosan sétálva suliba, buszmegállóban elmondom, hogy szeretem magam, egészséges vagyok, jól érzem magam stb. Te miért nem teszed ugyan ezt?

Mert mindig minden fontosabb, mint hogy időt szánj magadra.... Nem kéne az egész napon önfejleszteni, de ha legalább már egy vagy két órát rá szánnál a gyógyulásodra már sokat tennél az egészségedért. Egyszer megbeszéltük, hogy együtt fogunk haladni az úton... Mert egyedül nekem sem megy, el is jöttél velem, de csak egyszer.... Egyszeri alkalmat ért neked az egészséged....

Csak ezzel egyetlen baj van. A baj az, hogy az idő túl rövid. Nagyon hamar elfog telni, észre sem veszed és a visszafordítható folyamatot nem biztos, hogy később is vissza fogod tudni fordítani...

Mennyit ér neked az egészséged? Annyit, hogy ne foglalkozz vele? Hogy ne keresd a megoldást? Ha nem is akarsz napközben foglalkozni vele legalább szuggeráld magad alvás közben, mint ahogy relaxáció közben én is mindig bealszom.

Szoktál te hálát adni? Reggel vagy este? Mert én ezt minden este megteszem és hálát adok azért, amiért van családom. Hálát adok amiért vagy nekem és amiért egészséges vagy.... Elvileg a legjobb ima, az a hála imája. Van az a mondás, hogy ott hálálkodj, ahol hiányt érzel.

Mikor jön el a te időd? Akkor, amikor már nem is lesz én időd? Minden pillanat számít, nem késlekedhetünk. Ez számomra is egy jó lecke volt, mégpedig a lustaságé. Én megértelek. Megértelek, mert néha én is elusstulom a dolgokat. De amikor eszembe jut próbálok tenni magamért. Csak ma.

Mindennap mantraszerűen elmondani a Csak ma 10 pontját.
MERT nincsen holnap, nincsen tegnap. Csak ma van!

Mindennap Csak Ma!

Nem tudsz vissza menni a tegnapba, hogy újra kezd azt amit ma elpazaroltál. Csak ma létezik, csak most van! És az idő akkor is túl rövid ahhoz, hogy ne tegyél semmit, hogy ne változtass és ne foglalkozz magaddal.

Csak ma, mindennap, kérlek!

Csodálatos ember vagy! Szükségem van rád, szeretlek! :'( Jobb veled a világ, de legfőképpen az én világom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence