Légy önmagad legjobb barátja!

Állásinterjún azt kérte tőlem az Igazgató Úr, hogy mutassam be magam egyes szám harmadik személyben. Mintha egy barátomról mesélnék. Megkérdezte, hogy barátom e a Viktória és azt a választ adtam, hogy dolgozom rajta.


Az az ember, aki egész életedben veled lesz, akire mindig számíthatsz az csak te saját magad vagy. Nem érdemes folyton viaskodnod önmagaddal szemben, tégy érte, hogy megbékélj magaddal, az életeddel, és önmagad legjobb barátja legyél.

Ezért úgy döntöttem, most összeszedem azokat a dolgokat, amiket szeretek magamban, vagy amikre büszke vagyok magammal kapcsolatban.

Szeretem, a hosszú hajamat. Kiskoromban mindig féltékeny voltam a nővéremre azért is, mert neki mindig sokkal hosszabb haja volt, mint nekem. Most úgy áll a helyzet, hogy az én hajam hosszabb, mint a nővéremé. De már nem vagyok rá féltékeny.

Szeretem az arcomat. Ha tükörbe nézek, szépnek látom magamat. Régebben mindig csúnyának gondoltam magamat, de azóta rájöttem, hogy minden ember szép. Legfőképpen az, aki meglátja a tükörben a belőle sugárzó szépséget.

Szeretem a zenei műveltségemet. Jó érzés, mikor ezt mások is megdicsérik hogy olyan zenei műveltséggel rendelkezem ami a mai korosztályomra nézve ritka. Erre büszke is vagyok.

Szeretetem a nyitottságomat. Azt, hogy könnyen ismerkedem, barátkozom. Nincsen  bennem szorongás, ha meg kell szólítanom idegeneket, vagy aki szimpatikus szóba elegyedjek vele.

Szeretem a jó kommunikáció képességemet. Büszke vagyok erre a tehetségemre is, bár a helyesírásom tudom, hogy hagy némi kivetni valót, de a fogalmazási képességemmel teljesen megvagyok elégedve.

Szeretem a mosolygós énemet, a pozitív gondolkodásomat és azt, hogy hálás ember vagyok.

Szeretem, hogy szeretek segíteni másoknak.

Szeretem, hogy merek bocsánatot kérni azoktól, akiket megbántottam. Hogy felismerem  a hibámat és próbálom jóvátenni.

Szeretem, hogy az érdeklődési köröm is tág, sok minden érdekel és hajlandó vagyok befogadni új és számomra hasznos információkat.

Ha találtam olyan dolgokat, amiket szeretek magamban, akkor lehetek önmagam számára a legjobb barátom is.

Mert milyen egy legjobb barát?
-Elfogad olyannak, amilyen vagy.
- A hibáiddal is együtt szeret.
-Értékesnek vél még akkor is, ha hibázol.
- Feltétel  nélkül szeret.
- És mindig veled van.

Te önmagad legjobb barátja vagy?


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence