Egységtudat

Egységtudat

Egy vagyok a Nappal
Egy vagyok a Holddal
Egy vagyok az élettel
Egy vagyok mindennel.

Te és én egyek vagyunk
Nézz csak körbe,
Mondd, mit látsz?
Látod a fényben a szeretetet?
Az vagy te
Az vagyok én

Egy vagyok a tűzzel
Egy vagyok a  vízzel
Egy vagyok az élettel
Egy vagyok mindennel

Te és én egyek vagyunk
Fényből és szeretetből vagyunk
Érezd a forrásodat!
Hagyd el háborgásodat!

Egy vagyok a Földdel
Egy vagyok az Éggel
Egy vagyok az élettel
Egy vagyok mindennel

Az, kit keresel, benned találtatik
Az, mit bűnnek hiszel, megbocsáttatik
Az, amiben hiszel, valóra váltatik.
Az, amiért imádkozol, meghallgattatik

Egy vagyok a fénnyel
Egy vagyok a reménnyel
Egy vagyok az élettel
Egy vagyok mindennel

Te és én egyek vagyunk
Te és Ő egyek vagytok
Mi mindannyian ugyan azok vagyunk

Szeretetből és fényből vagyunk. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence