Tabudöntögetés mesterfokon: Szex, Szerelem, Rock 'N' Roll


Mindig úgy éreztem, hogy rossz korba születtem. Bár a középkornak is megvoltak a maga hátulütői, sőt, minden kornak, korszaknak. Azonban, mikor egy lány megőrizte magát a nászéjszakáig, az csodálatos lehetett. Én is így terveztem, vagy majdnem így. Minden kor, eszme, változik egyszer. Amit egykor még nagy becsben őrizgettünk, egyszer már nem is lesz olyan fontos. Én az első alkalmat mindig különlegesnek képzeltem el, hogy talán olyan lesz, mint a filmekben. Ám ez egy illúzió volt.

Beszélgessünk a szexről. Nagyon sok családban ez a téma tabunak számított, majdnem úgy, mint a menstruáció. Pedig kell róla beszélni, és bár nagyon ciki az iskolai felvilágosító órán ülni, ez
szerintem egy olyan dolog, amit  a legjobban az ember a szüleivel tudna megbeszélni. Én szerencsésnek érezhetem magamat, mert nálunk ez nem volt tabu téma. Persze, ebben  a mai világban szinte már az egészen kicsik is felvilágosultnak érezhetik magukat. Azt hiszik, hogy a könyvekből, filmekből, felvilágosító tanulmányokból mindent tudnak, de ez korántsem van így. Akkor fogják megérteni, amikor megtapasztalják. Bár ez sem mindegy, hogy mikor, melyik életszakaszban történik meg a nagy dolog.

Tudom milyen érzés, mikor körülötted már mindenki él szexuális életet, vagy "kipróbálta" egyszer, de te még nem. Olyankor a társadalmi nyomás hatására frusztráltnak érzed magad és szinte belekényszerít abba, hogy tedd meg. Csináld, hiszen a szex az jó. Jó, de nem mindenkinek, főleg nem az első.

Napjainkban nagyon sokan úgy tartják, hogy a szüzesség elvesztése nem is olyan nagy dolog. Szerintem meg igen is az! Mert jobb esetben, és tényleg jobb esetben olyannal történik meg, akit tiszta szívünkből szeretünk. Nem véletlen hívják úgy, hogy szeretkezés. Tudod, amikor a tested és a lelked eggyé válik az ő teste és lelkével. Ennél csodálatosabb nincs.

De egy tini lány, illetve tini fiú mikortól érezheti késznek magát a szexre? Nők esetében az első menstruációs élménytől? De hiszen az általában még kislánykorban történik, a test mikortól áll hivatalosan készen az aktusra? Vagy nem a test számít? Mi lehet az ideális kor?  Vannak talán egyedi esetek. Nos, az én unokatestvérem koraérett volt. Hamarabb kezdett el szőrösödni, hamarabb kezdett nőni a melle, hamarabb jött meg a menstruációja, mint a vele egyidős társainak. És hopp 14 évesen világra hozta első gyermekét.

Attól, mert a test jelez, még nem biztos, hogy valaki készen áll a szexre. Egy bizonyos szintig szerintem meg kell rá érni. Nem lehet csak úgy odadobni magunkat valakinek, hogy na legyek már túl rajta... Bár volt, aki ezt tőlem is elvárta. Mert cikinek számított szűznek lenni 22 évesen, pedig az igazira vártam. Illetve még nem is éreztem késznek magamat rá, mert féltem tőle stb. Féltem a teherbeeséstől és a nemi betegségektől.

Tisztában vagyok azzal, hogy semmi sem véd százszázalékosan, de általában nagyon kicsi az esélye, hogy bármiféle fogamzásgátlás közben mégis "becsúszik" a baba. Ha még nem vagy elég érett ahhoz, hogy felnevelj egy gyermeket, mindenképp ajánlanám az óvszer használatát, mert az előváladékban is lehetnek spermiumok, amiktől jöhet a baba.

Fontosnak tartanám, hogy a szülők tényleg beszélgessenek el a gyermekükkel a szexről és hívják fel  a figyelmüket a védekezés fontosságára. Mert még ha abba az 1%.-ba is bele esel, felelősségteljesen védekeztél. De ha nem állsz készen az anyaságra, kérlek használjatok gumit!

Ha testileg lelkileg nem állsz rá készen, nem ajánlom, hogy belevágj. Mert egy rossz szexuális élmény örökre nyomot hagy benned és megpecsételi a jövődet.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence