9. Top 5 The Crüxshadows

Ezt a bandát még a kezdetek kezdetén ismertem meg és nagyon megfogott, talán a hegedű volt az, ami megragadta a figyelmemet. Bár amúgy is mindig tetszettek az ilyen darkwave-es szinti-pop-os zenék. Főleg, hogy abban az évben indult el a zenei karrierjük, amikor születtem. 1992-ben.

1. Birthday
Ez volt az első szám, amit hallottam tőlük és hát a hegedű szóló nagyon csodálatos, így egyből megfogott.

2. Sophia
Ez volt a második szám és már tudtam, hogy rajongani fogok a zenéjükért. Az üteme és a hegedű szóló, áhh imádom.

3. Quicksiver
Mikor ezt a számot hallottam, már akkor is nagyon ismerős volt, nem tudom hogy honnan. Szóval az egész stílusa olyan retrós hangzású, de szeretem. Amúgy is szeretem a retrós zenéket...

4. Valkyre
Ez egy modernebb szám, 2011es. kicsit valamilyen szinten változott a korábbiakhoz képest, sokkal több az industrialhoz hasonló elem van ebben a számban és kevesebb a hegedű, szinte csak elvétve található benne. Kicsit már-már olyan Aeshetic Perfection-ös. 

5. Go Aaway
Talán ez a szám a legfurább, amit más megszokhattunk a The Crüxshadows-tól. Egy lassúbb, szomorkásabb hangvételű dal. Nincsenek benne nagy elektronikusabb elemek. Ez így tökéletes. Amit közölni akartak vele, az szerintem így jön át igazán és a hegeű szóló, Istenem, de csodálatos...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence