Egy hősnő emlékére....

forrás
Ma ért a hír, hogy Louise L. Hay eltávozott a földről tegnap a reggeli órákban. Louise egy csodálatos asszony volt, aki számtalan embernek hozott fényt az életébe, köztük nekem is. Az első könyv, amit olvastam tőle az "Éld az életed" volt. Olvasás közben nagyon mély hatást gyakorolt rám, egyszerűen csodáltam, amit és ahogyan ír. Talán részben az Ő hatása is volt, hogy gondolkodni kezdtem, hogyha meggyógyultam én is megírom a történetem. Utána jött a második könyv az "Erő Benned van!" és nem sokkal később ráleltem a You Can heal your life c. dokumentumfilmre. Emlékszem, mindig amikor nagyon szomorú, depis vagy rosszkedvű voltam a sok kudarc után, amiért még mindig nem sikerült megküzdenem a megoldandó feladatommal, megnéztem. Volt, hogy egymás után újra és újra csak néztem a filmet és olvastam a magyar feliratot. Mindig visszatudott hozni az életbe, mindig erőt tudtam meríteni belőle és nagyon inspirálóan hatott az életemre. Bár két éve rajtam is amolyan "nagy szomorúság" lett úrrá és nem mertem elővenni újra, nem, mert féltem. Talán, ez egy jel és ma újra előveszem a filmet, hogy felelevenítsem mi az, amit Ő adni tudott nekem régebben.

Az élet arra kényszerítette Őt, hogy amit már tudott azt a tapasztalatba is véghez vigye, így egyszer Ő is túl élte a legszörnyebb kórt. Szerencsére természetes halállal ért véget az élete. Hiszen kicsattant az erőtől, boldogságtól, fittségtől. Bárki, aki valaha is kapcsolatba kerül Louise L. Hay nevével -akár meglátja a könyves boltban a könyveit, akár mesélnek róla, akár véletlenül felbukkan a Facebook üzenőfalon a neve- szerezze be tőle az első könyvet, hiszen nem véletlen fog hozzá eljutni. Vagy nézze meg a dokumentumfilmet.

A film egy hatalmas belső utazás kezdetét veszi, egy döntést hoz mindenki, aki arra szánja magát, hogy megnézi. Egy döntést, ami megváltoztatja eddigi világnézetét.

És ezt a hírt én arra használom  fel, hogy újra erőt gyűjtsek, erőt merítsek az élettapasztalaiból.

Louise, megtanít szeretni és elfogadni önmagunkat és másokat. Elhiteti velünk, hogy erősebbek vagyunk mint hinnénk. És megtanít a legfontosabb dologra, amivel nagyon sok ember szembesülhet nap mint nap, a megbocsátásra. Ha kell fogjunk egy párnát és püföljük, addig ameddig bírjuk, hogy kiadjuk az elfojtott negatív érzéseinket. Vagy, amit Magditól tanultam menjünk ki a természetbe és üvöltsük ki a fájdalmainkat, hisz a Fák megtisztítják a negatív rezgéseket.

Drága Lulu, Isten veled. Hiszem, hogy egy csodálatos helyen vagy, és jókat beszélgetsz Dr. David R. Hawkins-al.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence