1. Top 5 Deine Lakaien

Trish blogjára hivatkozva újra neki futok a "Hallgassunk Dark jellegű zenét kihívásnak".... Ne haragudj Trish. :((( Katt ide, ha te is megcsinálnád.

Szeretem, imádom.. Különleges zenei tehetség,  különleges hangszerekkel és még is dark kategória. A komoly zenei elemek is féltűnek itt-ott a zenéjükben, ami nem is furcsa abból a szempontból kiindulva, hogy a frontembernek klasszikus zenei végzettsége van.

1. Follow me
Ez a szám azért fogott meg annyira, mert olyan musical beütésűnek tűnik és én amúgy is nagy musical és színház fanatikus vagyok, bár elég ritkán jutok el oda sajnos, sőt már nagyon régen nem voltam.

2. Love me to the end
Ha jól emlékszem, ez volt a legelső szám, amit hallottam tőlük. 


3.Away
Szerintem nagyon össze passzol a klip és a zene is. Csoda szép hegedű is megszólal (a hegedű a kedvenc hangszerem) és még zongora is. Nagyon szép szám.



4.  Vivre
Talán ez az egyetlen olyan számuk, amit franciául énekelnek és én is ismerem, hallgatni is szoktam. Nagy szép,


5. Reincarnation
A stílusa nagyon tetszik, ebben ugyan a klasszikus elemek nagyon eltűnnek, de inkább az az industrialosabb fajta, elektronikusabb. Mindenesetre nagyon tetszik, szeretem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence