2. Top 5 The Sisters of Mercy

Nem nagyon hallgattam őket, egy számuk tetszett. Viszont nem rossz banda, így fogom talán hallgatni többször is. Nem is tudom miért nem hallgattam eddig olyan napi rendszerességgel, mint amikor The Cure-t hallgatok.

1. Temple of Love

Ez volt az első szám, amit hallottam tőlük, még a Myvip-es Gothic Town csoport alapítója mutatta és nagyon megtetszett. Bár lehet volt köze hozzá Ofra Haza-nak is. (Őt is nagyon szeretem)


2. Dominion

Valamiért manapság a Trad goth banákra jobban rákattantam, mint a mai goth zenékre. A hangulatukban van valami, ami nagyon magával tud ragadni... Ennek  a számnak is tetszik a hangulata. Az énekesnek is nagyon jó hangja van.

3.More

Ez a szám kicsit nagyon szinti poppos jellegű lett az elején, de szerintem nagyon illeszkedik az ének ritmusához is. A közepe fele meg persze felpörög és rockosabbá válik.

4. walk away

Nekem ez a szám is szinit pop-ra hasonló.



5. Alice

A dalnak kicsit eléggé komorabb hangulata van, de szerintem nagyon megállja a helyét ezen a listán.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence