3. Top 5 Ákos (vagy) Bonanza Banzai

Nagyon régóta nagyon szeretem Ákost és a Bonanza Banzai-t szóval az egyik legkedvesebb kihívásom ez. =) Viszont, nagyon nehéz dolgom van, mert szinte az összes számát szeretem :) Az előzőhöz képest, most változtattam is rajta, viszont a Beavatás egy nagy kedvenc albumom tőle. meg az... 1984. ^^


1. Bonanza Banzai - 1984
A refrén ragadott meg először, a hangulata, a metaforák. Kedvenc.

2. Bonanza Banzai - Valami véget ért.
A hangulata nagyon melankolikus, de mindig lenyűgöz Ákos munkássága, hogy ilyen nagyszerű dalszövegeket hogyan képes összehozni.

3. Ákos - Őszi tájkép

Nagyon szép dal, amit az anyukája emlékére írt.


4. Ákos - Ilyenek voltunk
Be rakhattam volna erre a helyre az induljon a banzai című slágerüket is, hiszen szerintem e mellet, az az első számú leghíresebb Bonanza vagy Ákos sláger.

5. Bonanza Banzai - Nézz rám
A szövege az, ami nagyon megfogott, meg persze a refrénhez írt dal kompozíció.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence