6. Top 5 Siouxsie and the Banshees

Jee végre már ki tudom mondani a nevüket. Bár a Szuzi nekem még mindig fura. Nem rossz banda, és szerintem hallgatni is fogom. Tetszik a stílusa.



1. The passanger
Ez a szám nem rég tudtam meg, hogy egy feldolgozás. Az eredetit Iggy pop nevéhez fűződik, lehet ezért volt olyan ismerős. Mindenesetre nagyon tetszik és ez volt az első szám, amit hallottam tőlük.

2. Arabian Knights
Az eleje elég fura, mert úgy kezdőik, mint egy régi film. Viszont, ami megtetszett ebben a számban az az, hogy az eleje másabb stílust ad neki, mint a a refrén eleje, ahol már felpörög.

3. Candyman
Ebben a számba Szuzi igazán kiereszti  a hangját.

4. Israel
Én szeretem az Izraelita dolgokat, lehet tudatalatti ezért tetszett meg. 


5. Hong kong garden
 
Akár egy Rolling Stones szám is lehetne.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence