Ezer szó

Ismét egy filmajánlós rész következik Eddie Murphy-vel a főszerepben.


 Mikor legelőször láttam a filmet, már akkor is nagyon tetszett, főleg, hogy egy komoly spirituális témát feszegetnek ebben a dráma vígjátékban. 

A történet főhőse egy üzlet ember, aki nagyon nagyon sokat beszél, ám egy nap mágikus fa nő a kertjében, amin kb Ezer levél van, és ha ki mondd egy szót, akkor lehullik egy levél és mint tudjuk, ha lehullik az összes levél a fáról, akkor a fa "meghal."

Nos, olykor tényleg igaz a mondás, miszerint hallgatni arany. A legfontosabb üzenete talán pont erre épül, nem elég csak hallgatni, nekünk is meg kell hallgatni másokat, és még kitér egy nagyon fontos dologra is egy picit, ami sok embernek nagyon nehezen megy, ez pedig a megbocsátás. Tegnap, mikor újra néztem sokkal jobban megértettem a történéseket, mint mikor először láttam, olyan szinten mély benyomást keltet bennem, hogy az utolsó 10 percben már potyogtak a könnyeim. 

Még ha vígjáték is részben, Eddie Murphy szerintem nagyon jót alakít ebben a spirituális belső utazásban. Ez számomra mindig egy érdekes téma marad. Főleg, hogy néha én is túl sokat beszélek feleslegesen, nekem is meg kéne tanulnom hallgatni is néha.Hiába beszélünk sokat, ha legfontosabb dolgokat nem mondjuk ki.

Mindenkinek ajánlom, érdemes megnézni! :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence