Vegán húsvét

Először is nagyon kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek! :) (Bár nem vagyok keresztény és nem is ünneplem olyan módon.



// Olyan édesek a nyuszik, még Görögországban fogtam és simogattam egyet, nagyon édesek. ^^ //

Ez lesz az első vegán húsvétom, mint ahogy sokaknál úgy a mai nap nálunk is főzőcskézéssel teli volt. Sajnos képeket elfelejtettem készíteni, na jó lusta voltam. :( Majd legközelebb, igazából mostanság nagyon sok vegán recepteket írtam ki a netről, meg nagyon rá kattantam Greta Sthőr-re. Vagy is a receptjeire. A Reggelt egy vegán körözöttel kezdtem, ami kevés összetevőből készült, dióból hagymából és répából, foghagyma meg fűszerek. Mivel nincs aprítóm, ezért nem tudtam összeaprítani, valamennyit tudtam rajta turmixolni. Ízre nem lett rossz, de van még mit javítani rajta legközelebb, hogy legyen ami össze tapasztja  délután tettem bele egy kis tojás nélküli majonézt meg mustárt is. :D meg egy pici kókuszzsírt. Na de hogy mi lett az "ünnepi" menü? Igazából már nem ünnepeljük a húsvétot, amikor még kicsik voltunk akkor szoktuk. Anyukám csinált sonkát magának, meg gondolom aki majd jön meg töltött káposztát, az én menüm eléggé egyszerű. Bár életemben először csináltunk Szejtánt.(Búzahúst), a felét felhasználtuk, a többit lefagyasztottuk. Remélem kibír pár hónapot. Csináltunk belőle brassóit, petrezselyem rizzsel. Egész jó lett., meg zöldbab levest.

/// Amúgy kiskoromból megmaradt egy kellemes húsvéti emlék, mikor kicsik voltunk, akkor mamáéknál összegyűltek az unokák és gyerekek, és nekünk is elvolt dugva egy egy "nyuszi csomag" tele mindenféle finom csoki tojással, nyuszival meg ilyenekkel. Azóta se értem, hogy mi volt ennek az értelme. Azt hittem csak az kap csomagot, aki locsolt. :D ///

Ebéd után anyummal megint kertészkedtünk picit, rájöttem, hogy élvezem ezt csinálni! Fel szedegettük az ágakat, amik lehulltak a fákról és elszáradtak. Ez azért jó, mert majd télen nem kell fát kivágnunk a fűtés miatt, hanem amit a "természet" ad nekünk, azzal tüzelünk majd. Alig várom már, hogy elkezdjünk ültetni finom, tápláló zöldségeket, gyümölcsöket. Képzeletben nagyon elterveztem már, hogy milyen sok nyers finomságot fogok enni, vagy nem nyers verzióba felhasználni kész ételekben. Meg a születésnapi tortámat is megfogom sütni! :D Lesz majd miből. :))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence