Egy dal... Ami megváltoztatta az èletem. Rajaton-Butterfly ès a pillangoizmusom.

Ìrtam már, hogy sokat köszönhetek annak a goth oldalnak, ami pár ève MGC nèven èlt a köztudatban. Ez a dal is hozzà köthető. Volt règen egy debreceni kisebb Magyar Gothic Club találka. (règi szèp emlèk) ès volt egy dal. Daray ès Kachi sok sok hála!

Sokan nem èrtenèk, hogy egy dal hogyan tudja valaki èletèt megváltoztatni. Pedig a szöveg, a tartalom, a mondanivaló a lényeg.

Szóval a fentebb emlìtett kèt tag mutatta a zenèt és elmesélték miről szól. Amilyen érzelmes vagyok megkönnyeztem. Egy egynapos pillangó èletèről szól. Aki játszik ès szeret. Boldog ès szabad. Mivel akkoriban kicsit depressziósabb korszakomat èltem ez a dal volt az, ami új szìnt hozott az életembe. Elhatároztuk, hogy mi is megpróbálunk úgy élni minden napot, mintha csak az utolsó lenne. Carpe Diem. :) 

Bár nem sikerült ìgy élnem, mèg is sokkal boldogabb lettem tőle. Azóta a pillangó az én védjegyem. A blogom dizánjából is látható a pillangó mániám. Ès akkor ìme a DAL.
Ha nem is sikerül, de a törekvès már nagyon jó dolog.

Don't worry, be happy hippy butterfly and smile. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence