{Vigyázz, Kész, Posztolj}- Álomesküvő

Hűha, ezen még nem gondolkodtam olyan sokat, amit biztosra tudtam mindig, hogy nem fehérben akarok férjhez menni. Egyszer, mikor kicsi voltam régen voltunk mamámmal nyaralni Nyíregyháza sóstón, és láttam egy menyasszonyt, akinek nagyon szép kék színű ruhája volt. Akkor láttam először olyan menyasszonyt, aki nem fehérben ment férjhez. Nagyon megtetszett az a ruha. Az én esküvőm hát anyukám tudja, hogy nekem nem hagyományos, hanem extrémebb esküvőm lesz. Párnapja megkérdeztem, hogy milyen jellegűt képzelne el nekem, amire valójában emlékszem az  az volt, hogy este lenne. :D Régebben voltak olyan ambícióim, hogy temetőbe, kriptába meg hasonlók :D De valójában erdőben szeretném. :D Mint egy hippigótlány. :D  Az biztos, hogy valami szép viktoriánus menyasszonnyi ruhát szeretnék és a "menyecske" ruhám meg valami hasonló lenne, mint egy nimfáé vagy egy Görög Istennőé :D Az biztos, hogy az egyedi stílusaimat beleszeretném csempészgetni. Zenei téren lenne the Omnia, talán az egyik számára  is vonulnék be, lenne Pszichobilly, és sok sok Industrial :D talán még a Sopor Aeternus egy-két lágyabb dallamait is belecsempészném. Óh meg charleston :D nagyon sok fajta zene menne.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence