Egy új projekt: Vblogger hair guru / 20-as évek inspirálta haj/ Flapper

Én sosem akartam videoblogot indítani, de most úgy döntöttem csak csinálok hasonlót, de csak frizurákat! Amiért úgy döntöttem, hogy belevágok a az volt, hogy én is kerestem magyar verzióba ilyen alternatív, goth, pin up, vintage stílusokban alkotókat, de nem igazán találtam, így hát gondoltam akkor csinálok én magam ilyeneket. Az első videóm már fent is van youtube-on nagyon sok javítani valóm lesz még meg felfedezni a program adta lehetőségeket, de azért megosztom a nagy közönség előtt. Majd a következő lesz jobb is.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence