A harmadik goth kihívás- 11-15. kérdésig

1. Hogyan tárolod a ruháidat, ékszereidet, kiegészítőidet? Hasznosnak találod a módszereidet vagy inkább változtatnál rajtuk?

Igazából semmi extra, van egy ékszertartó dobozom, amiben nagyon sok gyöngyös ékszer van, az egyik mamám halála után örököltem. A ruháim, bár inkább a gótikusabbak vállfán vannak, a fűzőim csak összetekerve vannak berakva a szekrénybe.


2. Írj arról, miért blogolsz, és milyen pluszokat adott neked!

Amikor elkezdtem, leginkább a  tanárnőm, a "gurum" miatt jutott eszembe, hogy megpróbálkozom vele én is. Mivel ő is blogol és tetszettek az írásai. Valahogy így kezdődhetett. Utána már legfőképp a spirituális fejlődésem miatt úgy voltam vele, hogy saját magamnak írom, mert amit megerősítésként írunk az elvileg észre sem vesszük és hat a tudatalattinkra. Így a pozitív dolgokat saját magam megerősítésére szánom. Mikor pozitív vissza jelzéseket kaptam, hogy milyen szépen fogalmazok úgy láttam, hogy végre van valami, amiben tehetséges lehetek. Azt mondanom sem kell, hogy nem csak az olvasás, de szerintem a blog írás is segített abban, hogy javuljon a helyesírásom. Mivel vannak olyan bejegyzéseim, amik "közérdekűek" és azokat megosztom néha itt-ott még az is "plusznak" számít,  hogy vannak olyan emberek, akikkel ezáltal tudtam úgy felvenni a kapcsolatot, hogy leveleket váltunk egymással és nem csak egy ismerős vagyok nekik a facebook nevezetű közösségi oldalon. Ők írtak rám, hogy tetszenek az írásaim és ezáltal kezdtünk el beszélgetni. Még azt is hozzá tenném, hogy ha nem blogolnék én se olvasnék blogokat, amit a következő kérdésnél fogok kifejteni.


3. Lássunk más bloggereket: ki az, akinek kedveled a bejegyzéseit? Ki az, akit különösen kedvelsz?*

Szóval ha nem blogolnék valószínűleg én sem olvasnék blogokat. Nem tudnék feliratkozni rájuk, mert nem lenne blogger profilom stb. Szerencsére úgy hozta a sors, hogy elkezdtem írni. Így nagyon sokféle blogokat olvasok nem csak goth témában. Ennél a résznél nem egy, hanem több bloggert fogok megemlíteni.

Trish blogja- Szeretem, hogy a blogjának a témája minden, ami a goth szubkultúrával kapcsolatos. Egy régebbi blogtársam fogalmazott úgy valamikor, hogy "tudományos goth blog." Emellett Trishnek még van két blogja, amiket szintén olvasok és a magyar goth blog személyes részeknél talán megtalálható a másik két blogja is.

A  volt tanárnőm blogja- Spirituális jellegű blog. A lelki-spirituális fejlődésem során nagyon sokat tanultam tőle. A mi kapcsolatunk nem szokványos tanár-diák kapcsolat volt. Ő szokta tartani a mantra meditációkat is, ahova járni szoktam. Bár ezekről már írtam korábban sokszor.


Sisi- Az egyik legújabb legjobb barátnőm. Egy goth találkozón ismertem meg, és ő is kedvet kapott a blogoláshoz. Szerintem nagyon szépen fogalmaz, ezért is szeretem, nagyon motiváló tud lenni. Sajnos neki sincs nete, így nagyon nincs sok bejegyzése, de ha nagyon ritkán gépközelbe kerül szokott írni.

Nagyon sok blog van, amiket szeretek olvasni... Mindenkit felsorolni. 10-et fogok a kb 50ből .

Nyarlathotep- Szeretem az egyszerűségét és azt is, hogy néha különleges dolgokról is ír.

Over the rainbow- Mondható ez is spirituális blognak, de inkább mint az enyém személyes tapasztalatokra épül, ezért szeretem. Tele van sok pozitív dologgal, motivációval.

BlitheProject- Azért szeretem, mert nagyon szép ékszereket készít, bár főleg ez a témája még is ír akár egy-egy kihívás keretein belül személyesebb véleményezős dolgokról.

Pastel Raven- Legfőképpen ez is egy személyes jellegű blog, de található benne sok könyves bejegyzés és saját írások is.

Self-Made Darkness- A főtémája a diy és bár én nem vagyok annyira kretaív, csodálom azokat akik készítenek valamit saját kezűleg és meg is osztják ezeknek a lépéseit.

Bloody Vampire- Ő is eléggé kreatív és szép ékszereket, ruhákat készít vagy alakít át, és jó zeneajánlós bejegyzései is szoktak lenni, sok új kedvencem ismertem meg az ő blogja által.

Diy and Live- Szintén egy pozitív jellegű blog.

Mindegyiket, amit olvasok más miatt szeretem. 


4. Vallj színt: melyek azok a sztereotipikusan goth dolgok, amiket nem kedvelsz?

Hogy csak feketében járhatnak a gothok, meg hogy csak és kizárólag goth zenét hallgathatnak. Ezek nagyon hülye sztereotípiák. Ebben a stílusban is mindenki más és egyedi. Valaki ilyen, valaki olyan.  Más most nem jut az eszembe, de lehet később majd még szerkesztem.


5. Csinálj néhány Polyvore-összeállítást - akár bizonyos valós események jegyében (Például mit viselnél ha Hawaii szigetére mennél nyaralni? Vagy az esküvődön? esetleg egy állásinterjún?)

 ez a ruha Görögországból van, szóval nyaralásra simán felvenném. (persze, harisnya és felső nélkül)

Az esküvős dologról már írtam itt
Állásinterjúra, igazából attól függ, hogy hova jelentkeznék, de lehet a nem rég vett fekete csipke ruhámat venném fel oda. Elegáns és nem is kihívó.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence