11. Top 5 Mátyás Attila (Fuck Off System, Action, Sex Action, Agnus Dei)

Igazából én legelőször nővérem által a Sex Action-t ismertem meg. Még középiskola 9.-ben sokat hallgattam, és nem rég tudtam meg, hogy kapcsolódik hozzá az F.O System is. Amit egyáltalán nem is hallgattam, csak névről ismertem. Szintén Trish blogjának köszönhetem, hogy bővebben beleástam magamat az Fuck Off System-be és nagyon rákattantam a dalaikra. Már belegondolva szomorú, hogy nem ezeken a zenéken nőttem fel és hogy nem ismertem hamarabb. Na, de ami késik nem múlik, így manapság bepótolom a "lemaradásaimat"... :D

1. F.O.System - Öngyilkos vágyak.

Bár az elején nagyon nem fogott meg ez a szám, mikor hallottam vagy nem is hallottam? Ki emlékszik már rá. A lényeg, hogy nagyon ráfüggtem és rájöttem, hogy igen csak jó kis zenét csinál ez a banda és imáádom! :D

2 F.O.System - Hold, ha eljön az idő.

Kellet egy kis idő, amíg rájöttem, hogy ez két külön szám csak egybe van rakva. Még régebben letöltöttem ksanci olaláról, de akkor csak két szám fogott meg és azokat hallgattam rongyosra. Nos, bár azok is igazán jó számok voltak, de lecseréltem a listámat.

3. Sex Action - Vörös a szád

Talán egy albumát hallgattam a "tinikoromban", azon volt ez a szám is. Bár arról az albumról az összes szám örök kedvenc marad. Talán ide be is linkelhetném azt az egész albumot. Ez a szám meg király!! Élő példa arra, hogy  magyarok is alkothatnak maradandót!

4. Mátyás Attila - Valaki

Szintén Trish blogja által ismertem meg. Szerintem a szóló projektjei is nagyon jól sikerültek.

5. Sex Action -  Kell ez a hajsza

A végére nosztalgiaként jöjjön még egy Sex Action szám. Fülbemászó dallam és  a szövegeik sem  utolsó... :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence