Ha kinevetnek, nevess velük!

Önmagadnak kell lenned, ha kinevetnek ne foglalkozz vele. Nevess velük, magadon. A nevetésnek csodálatos gyógyító ereje van, akkor miért ne használnád? Vannak, akik sosem fognak megérteni, vagy sosem fogják a dolgaidat megérteni bármennyire is erőlködsz. Kinevetnek, mert azt hiszik hülye/buta/idegesítő vagy.

Nos te dönthetsz úgyis, hogy rájuk hagyod, dönthetsz úgyis hogy dühös leszel, de úgyis hogy velük együtt nevetsz a hülyeségeiden, ami valójában nem is hülyeség. Egyszerűen csak vállald fel magad és élj úgy boldogan, ahogyan szeretnél.

 Rólam is többségében azt gondolják, hogy bolond vagyok. Aki jó szándékú az jó értelembe vél bolondnak, aki rossz szándékú, az rossz értelembe. De nem is ez a fontos, hanem hogy úgy csináljam a "hülyeségeimet", ahogy nekem jól esik és nem ártok vele senkinek. Sőt. Ha meglátják a fura viselkedésemet, ha valakinek rossz kedve volt szebbé tudom tenni a napját azzal, hogy nevetett egy jót. Akár rajtam. Ölelni embereket, fákat. Beszélgetni a növényekkel, énekelni az utcán. Szerintem ilyesmi lenne a felhőtlen boldogság. Nem foglalkozni azzal, hogy ki mit gondol rólad, hanem csak megélni azt aki vagy és amilyen vagy! Csodálatos érzés.

 Ez nem figyelem felhívás, nem a középpontba kerülésről szól, hanem csak egyszerűen értékelni minden egyes pillanatot, akár nevetéssel egybekötve. Mellesleg a legjobb dolgok még mindig ingyen vannak, ilyen egy mosoly.

Sokan nem tudják, hogy mi értelme van annak, hogyha idegen embereket megölelünk. Vagy hogy ez miért jó. Jó érzés adni. Főleg, ha belegondolunk abba, hogy mi mind egyek vagyunk! A szeretetet mindenki szereti érezni és jó érzés érezni. Az ölelés gyógyít, a feltétel nélküli szeretetnek tényleg csodálatos gyógyító ereje van, mint  a nevetésnek is. Az ölelés oldja a stresszt. Vannak, akik azért betegek, mert nem kaptak elég szeretetet és ha már vannak néhányan, akik felajánlják másoknak a szeretetüket miért ne fogadhatnák el? A 2014-ben történt Adventi ölelésnap csodálatos élmény volt a számomra, és sok ember számára is. Akik elfogadták és viszonozták az ölelést hálás szívvel tették azt. Nem tudom kifejezni, át kell élni.

Én ilyen vagyok és büszkén vállalom magam! Ami nekem természetes, másnak nem az. Én így vagyok boldog!

Ha nevetnek rajtad, nevess te is együtt velük magadon!

Ilyen a boldogság.

Life is better with you!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence