Tényleg csak döntéskérdése!

Elhatározás, ez az ami nem megy mindenkinek zökkenőmentesen. Mert valami mindig jön, ami visszahúzna. Pedig többnyire úgy szoktam fel kelni, hogy jó napom lesz, örülök hogy élhetek stb. De ha így is indulok útnak mindig történik valami és negatívba vándorlok és a dühömet nem igazán tudom kontrollálni.

Azért van még nekem is mit tanulnom bőven. Megfáztam két hete, amikor beteg vagyok nekem lázgörcsöm is szokott lenni, így volt ez két hete is. Még a második héten is fújtam a nózimat és köhögtem, viszont visszaestem. Tegnap, bár már tegnapelőtt is éreztem, hogy valami nem oké.

Hiszem, hogy minden betegség lelki eredetű, még az egyszerű megfázás is, és Zsúnak is igaza volt, mikor mondta, hogy gyakran látja rajtam, hogy nem is vagyok annyira pozitív mint a blogom. Olyan jelentéktelen dolgok miatt húzom fel gyakran magamat, hogy az hihetetlen. De szerintem ezt  a példát én is otthonról hoztam, és rajta leszek, hogy kitöröljem.

Nos, valójában arról akartam írni, hogy tényleg döntés kérdése. Ma szintén nagyon rosszul ébredtem fel, suliba sem mentem és rajta voltam az ügyön, hogy bebizonyítsam, hogy képes vagyok meggyógyítani magam, ha lelkileg rendbe jövök akár két óra alatt is. És sikerült!!!

Tegnap is relaxáltam reggel, hogy azért betudjak menni a suliba és jobb napom legyen, de a suliba két óra után nagyon rosszul kezdtem érezni magam és féltem, hogy lázgörcsöm lesz és utána fel is húztam magam rendesen, mert nem értem el a buszomat. Szóval bármennyire is jó napot akartam kifogni nem sikerült. Na mindegy.  A lényeg az, hogy fel keltem fél 6kor és borzalmasan szédültem, mint mindig amikor beteg vagyok. (Másképp szédülök, ha beteg vagyok és általában)  és elhatároztam, hogy valamit kezdeni fogok magammal, mert ha sokat hiányzok akkor nem fogok pénzt kapni azokról a napokról a tanfolyamon és ráadásul még az anyaggal is lemaradok, ami nem jó mert áprilisban nyelvvizsga.

Szóval. Elhatároztam, hogy ma kifogom olvasni azt a könyvet, amit barátom adott kölcsön kb 6 hónapja és amúgy egy nap alatt, sőt 1 vagy 2 óra alatt simán kiolvasható, és relaxáltam. Próbáltam jelen lenni. De tényleg, talán erre szokás azt mondani, hogy ne akarjak másik pillanatot. És egyszerűen mondogattam, hogy egészséges vagyok és bealudtam, mint kb minden relaxáció alkalmával, ha fekve csinálom. Mire felébredtem elmúlt az a fajta szédülésem és jobban kezdtem érezni magamat, a nózimat még fújom de már nem annyira. Hihetetlen, hogy sikerült!

Köszönöm!

Áldás!


És igen, elhatároztam, hogy megtanulom kontrollálni a dühömet, és hogy ne álljak bizonyos dolgokhoz negatívan. Lekésem a buszt?  Amíg járnak buszok nincs probléma! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence