Miért nehéz kimondani?:Szeretlek

Szeretlek. Van, aki úgy gondolja, hogy sokan csak értelmetlenül dobálóznak vele és így elveszíti a valódi jelentését. Szerintem ez nincs így, a szeretet mindig volt, mindig van és mindig létezni is fog (erre is a párom hívta fel a figyelmemet). Ha valaki egyszer szeretett valakit, mindig szeretni fogja. A szerelem is egy idő után átalakul szeretetté. Volt, amikor ezen én kiakadtam, de már értem. Illetve megértettem.

Viszont, van akik egyszerűen nem tudják kimondani, vagy nem mindenkinek tudják kimondani. Lehet definiálni a szeretetet, de itt ezt most felesleges megtenni. Ugyan akkor, van hogy a szeretlek-et máshogyan közlik, mint szóban.

Mit jelent számomra a szeretet?

 - Gondoskodást
 - Odafigyelést
 - Törődést
 - Érdeklődést
 - Aggódást
 - Etetést
 - Beszélgetést


Volt idő, amikor tabunak számított kimondani azt, hogy szeretlek, vagy csak egyszerűen nagyon ritkán mondták egymásnak az emberek. Még az egyik barátnőm mesélte régen, hogy tulajdonképpen minden barátság is szerelem egyben. Ilyen értelmezésben az az igaz szerelem tényleg létezik, de ez egy spirituálisabb téma lenne.

A szeretlek szó kimondása félelmekkel járhat, és attól is félünk hogyha kimondjuk már nem lehet vissza szívni, nem lehet semmissé tenni, vagy esetleg megfogjuk bánni. De ha megbánjuk valaha is, az már nem feltétel nélküli szeretet.

A boldogság mesterkurzuson Müller Péter és Böjte Atya csodálatosan beszélt a feltétel nélküli szeretetről. Szeretlek azért, amiért olyan vagy amilyen. és nem azért, amilyenné én akarlak tenni. Nem lehet az mondani valakinek, hogy szeretni foglak, ha jó leszel, szeretni foglak, ha egyetemre mész stb. Ez nem valódi szeretet. A valódi szeretetnek feltétel nélkülinek kell lennie.

Nagyon sokszor megbántottam már a családomat és a számomra fontos embereket -amire persze nem vagyok büszke- , de az édes apukám azt mondta nekem, hogy én sosem tudnék olyat tenni, amivel kivívnám azt, hogy ne szeressen. Ez a valódi feltétel nélküli szeretet. Dr. David R Hawkins is beszélt a feltétel nélküli szeretetről, és hogy az már magában is gyógyítja  a lelket és a testet. (Milyen jó dolgokat tanulhatok a páromtól.^^)

Szerintem a Szeretlek szó kimondása fontos. Fontos, hogy tudassuk a számunkra fontos emberkékkel azt, hogy szeretjük őket. Nem mindenkinek egyértelmű az, hogy ezt szavak nélkül is ellehet mondani. De még mielőtt túl késő lenne... Az idő túl rövid és sosem lehet tudni mit hoz a holnap. Ezért csak a ma létezik, a most. Mondjuk ki a számunkra fontos embereknek azt, hogy szeretjük őket! A szeretetet nem lehet megbánni, nem lehet félni tőle. Ha valaki nem is tudná jól kezelni a helyzetet, de legalább éreztessük vele hogy fontos és jó, hogy van, illetve hogy jobb vele a világ!

Szeretlek!

Ne késleltesd, mert lehet egyszer valaki számára nem jön el a holnap. Még mielőtt túl késő lenne, mondd ki: Szeretlek!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence