Facebook szünet

Sajnos, szinte mindenkit rabul ejtett az online világ. Az emberek már alig beszélgetnek egymással, nyomkodják  a telefonjaikat egész nap. Ott is leginkább a Facebookot. Útközben, buszon, buszmegállóban, órán, szünetekben és otthon estig és így tovább. Ez alól én sem voltam kivétel. Számomra a Face lehetett egy amolyan kényszer cselekvés. Ez azért sem volt jó, mert Augusztus végén kezdődött egy angol nyelvtanfolyam, és sajnos nagyon keveset tanultam ezidáig és Áprilisban nyelvvizsgázom. Egész napomat a Facebookon töltöttem, így alig tanultam. Rá kellet jönnöm, hogyha valóban fontos a nyelvvizsga és hogy megtanuljak angolul áldozatot kellett hoznom. Mivel a munkaügyi keretein belül lévő tanfolyamról van szó, ha nem sikerül vissza kell fizetni az árát, ha pótvizsgázni akarok azt saját pénzből kell kifizetetlenem és ha az sem sikerül, de elmentem a Pót nyelvvizsgáig már nem kell vissza fizetnem. Szóval van tétje. Én általánostól kezdve tanultam angolt, az érettségim is nekem lett a legjobb az osztályomból angolból, de most alig van siker élményem belőle. Elhatároztam, hogy ezen változtatok és megpróbálok ugyan olyan lelkes lenni, mint középiskolában. A barátomtól is sok nyelvtanulós tippeket kaptam. Mivel be kell pótolnom rengeteg mindent, jelenleg két könyvet és meg is kell tanulnom azokat egy kis időre inaktiváltam magam a Facebookról tegnap óta. Mivel nem akartam, hogy a Facebook oldalam elvesszen és mégis tudjanak az olvasóim valami infót rólam, így a páromat adminná tettem és így az új bejegyzéseimet kifogja tudni posztolni a Facebook oldalamra. Ha sikerül hamarabb bepótolnom azt a sok anyagot, akkor hamarabb visszatérek majd, mint Április. Érzem a  hiányát még, mindennap a telefonom után kapkodok az úton, de erős vagyok és nem lépek be. Tudom, hogy ez a szünet most jót fog tenni nekem. Ettől függetlenül a Dark Blogközösség karácsonyi ajándékozáson részt veszek mindenképpen. :) Szóval egy kis szünet  és gőzerővel angol tanulás és ami a legfontosabb, hogy mindezt élvezettel tegyem. =)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence