Namaste!

A világ csodálatos és tökéletes a teljes valójában. Tudjátok miért? Mert minden illúzió. A sok különféle spirituális tanítás, szinte egymásra épül.

 A Beszélgetések Istennel c. könyv szerzőjétől olvasom az Egységben Istennel c. könyvet. Páromtól kaptam karácsonyra és nagyon örülök, hogy van végre egy saját könyvem Neale Donald Walsch-tól. Vagy akár Istentől. Hasonlóan az említett könyvhöz, ez is számomra az egyik kedvenc lett, mert csodálatos dolgokat olvasok benne. Egyszerre elgondolkodtat és megbotránkoztat. Más megközelítésbe helyezi a létet és segít az illúziók lebontásában.

Hogy miért olyan bámulatos a "Namaste" szó?

Mert nem csak egy köszönési forma Indiában, hanem jelentése is van!

"Üdvözlöm a benned lakozó Istent."


Régebben, ha bárhova is mentem szerettem a telefonom fülhallgatóját magammal vinni és hallgatni a kedvenc zenéimet. Nos, a fülhallgatóm és borús decemberi napon elhalálozott és azóta nem sikerült újat vennem, de már egyáltalán nem bánom. Akkor még dühös voltam és hisztiztem, de -mint olyan sok minden- elmúlt.
Lehetek hálás érte, mert hallgathatom és élvezhetem a csendet.

A csend Isten háza. A csend, ami benned is ott van. Ahhoz, hogy találkozz vele illetve, hogy megtapasztald azt, hogy ki vagy valójában nem kell mást tenned, csak önmagaddal lenned.

Ne csinálj semmit, ne gondolkodj. Csak légy jelen és csendben.


Minden nap egy új kezdet, minden nap újjászületsz és minden nap van választásod.


A ma lesz a holnap tegnapja.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence