Lélekemelő muzsika Palya Bea által

forrás
A zene sokszínű, én is sokrétű vagyok. Magamat leginkább úgy jellemzem, mint színes egyéniség sötét stílussal. Így ergó a zenei palettám is elég színes. Szeretnék bemutatni egy énekesnőt, akinek a dalai lenyűgöztek. Nem csak a hangszerelés miatt, de a szövegek miatt is.

Ha mantra éneklés nélkül szeretnénk pozitívabb érzelmekkel teli tudatállapotot elérni, Őt ajánlom. Mert Palya Bea hangjával elvarázsol, gyönyörű dalszövegeivel motivál és különleges dallamvilágával megbabonáz.

Palya Bea dalszerző, énekes, előadóművész és író. A népzene kiskora óta nagyon meghatározó volt a számára, így nem is fura, hogy a zenéjében erősen visszaköszön a különféle népzene. Például a magyar, a cigány, a bolgár, a szefárd és az indiai.

Még az Everness Fesztivál honlapján láttam fellépők között, akkor tudtam meg, hogy az énekesnőtől nem áll távol a spiritualitás, viszont a Debreceni Virágkarnevál alkalmából megrendezett Karneválélj programsorozaton lettem rá figyelmes, ahol ő is fellépet. A szabadon c. száma elbűvölt. Nem rég kezdtem jobban beleásni magamat az Ő munkásságába.

Dalszövegei néha szókimondóak, néha kicsit csípősek másrészről viszont 
pozitívak, elgondolkodtatóakt, motiválóak jah és még a slammelése sem utolsó. A Szabadon c. számát hallgatva elengedhetjük a múltat, a Tükör c számával megszerethetjük és szépnek láthatjuk önmagunkat, az Exek c. számával hálát tudunk adni a volt kedveseinknek, azért amit tanulhattunk az kapcsolatainkból és így tovább.


Mindegyik száma, mintha egy-egy üzenetet hordozna és nem csak a nőknek!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence