Merj Szeretni!

Boldog újévet a kedves olvasóknak. Új év, új élet. Szó szerint. A szilveszter meghitt hangulatban telt a  párommal és megbeszéltük a következő évet. Mit fogunk máskép csinálni, milyen céljaink vannak, mit fogunk tenni annak érdekébe, hogy elérjük őket.

Hálanaplót vezetek, célnaplót és sikernaplót írokl. No meg bevezetem az életembe a jógázást. Az első óra is lefárasztott rendesen, de ez is gyógyít.

Van mit tanulnom. Tudom, hogy változnom kell, változtatni akarok. Készen állok rá. Sajnos nem mindig voltam szeretetteljes és a felgyülemlett feszültséget a páromon vezettem le...


 Okkal írom ezt múlt időben, mert változtatok magamon. A változtatásnak két momentuma van. 1-sejétől elkezdtem újra a csodák tanítását,  amit most végig fogok csinálni. 365 nap gyakorlat, most járok az 5. napnál szóval még hátra van 360 nap/gyakorlat.A csodák tanítása új néző pontot ad a dolgokhoz való viszonyuláshoz. Igen, ez ilyen spirituálisan értelmezhető.

 "Ami valós, azt semmi nem fenyegetheti. Ami valótlan, az nem létezik. Ebben rejlik Isten békéje."

Dr. David R. Hawkins megvilágosodott pszichiáter is végig csinálta egyszer a csodák tanítását, és minden létező betegségéből meggyógyult! (Igen, nagyon sok megoldandó feladata volt) Szóval újult erővel tényleg mindent elkövetek a testi lelki szellemi egészségem érdekében. A csodák tanítását ezért kezdtem el. Bár az egészséghez hozzátartozik a feltétel nélküli szeretet is!

 Ahhoz, hogy "elsajátítsam" a feltétel nélküli szeretetet megvettem a Merj Szeretni! könyvet. Egy filmből ismert könyv, ami 40 napig tartó kihívás a szeretet felé. Szintén az 5. napnál tartok. Amikor valamiért felhúztam magam és hagytam, hogy a feszültség, a stressz, az idegesség uralkodjon rajtam, akkor nem szeretettel viszonyultam a dolgokhoz. És ennek a levét az én kedves társam ittam meg. Olyan apróságokért leharaptam a fejét, mint pl: a hónap fordulónk volt, amit én elfelejtettem és vártam, hogy haza jöjjön, de későbbi busszal jött, a telefonja meg lemerült és azért jött haza későn, hogy meglepjen a hónapfordulónk alkalmából... Én meg ahogy haza jött, már üvöltöztem is vele. Tudom, ez túl személyes információ, viszont azért osztom meg, mert lehet valaki szintén hasonló helyzetben van és hogy tudja, van megoldás. Mert a szeretet igen is tanulható, ugyan úgy, ahogy a boldogság is. Döntés kérdése.

Eldöntöm, hogy szeretni fogom a páromat, eldöntöm, hogy boldog leszek és megteremtem számunkra a tökéletes életet. Ez mind egy döntés, még az is, hogy eldöntöd e, hogy megfogsz gyógyulni vagy nem. Nem fogom hagyni többé, hogy a negatív gondolatok uralkodjanak, a fizikai testi érzeteim miatti aggódást is felére fogom csökkenteni. Csak egy érzés, csak egy gondolat ezek ne jelentenek semmit.

Apropó, a Csodák tanítása 5. napi gyakorlata pont az, hogy soha nem az általam hitt dolog zaklat fel.

Visszatérve.

Ha szeretnéd, hogy jobb legyen a párkapcsolatod
                               Jobb legyen a házasságod
                               Jobb legyen az életkörülményed
                               A családodhoz vagy másokhoz fűzött viszonyod.

Kezd el, és csináld végig ezt a 40 napot, amit a Merj Szeretni! könyv javasol.

A szeretet türelmes, a szeretet gondoskodó, a szeretet Szeret.

És Zitával tartok az új 30 napos kihívásban!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence