Vasárnap: Gothabilly

A Military goth, más néven a katonai goth nem igazán az én stílusom, így helyettesítem a Gothabillyvel, ami amúgy is közel áll hozzám.
A Gothabilly a Rock 'N' Roll korszakát idézi zenében és öltözködésileg egyaránt. Viszont kicsit sötétebb vonalat képez. Jellemzőek a Creepy minták mint például a denevér, koponyák, vámpírok, Frankeinsten, de a sima fekete fehér pöttyös rockabilly jellegű ruhát is fellehet darkosítani egy egy kiegészítővel, hajjal, sminkekkel egyaránt. Sminkben leginkább a fekete és a piros, illetve a bordó lenne a dominánsabb.
Zenében a fő irányvonala a pszichobilly lenne, de a hagyományos korszaknak megfelelő zenéktől sem riadnak el. A pszichobilly zene ütemesebb, kicsit már pánkosabb, rockosabb, esetleg countrysabb ugyan akkor maradnak a rock and roll vonalnál, témáikat tekintve szintén elvont, horrorisztikusabb, creepy elemekkel fűszerezik. Néhány kedvenc bandám a stílusban: The Creepshow, Hillbilly moon explosion, The meteors, Nekromantix, Horrorpops, ééééés talán Johnny Cash néhány száma is idesorolható lehetne.


Én három variációt próbáltam összehozni. 
Jöjjenek a képek.

1. A ruhát Iréntől vettem. Mikor Emilie Autumn Budapesti koncertjén várakoztunk, volt egy külföldi csaj, akinek hasonló ruhája volt csak fehér ruhában színes csontvázak voltak. Azonnal beleszerettem és szerettem volna egy hasonló ruhát. (Hálás vagyok Irén)




Sajnos a hajam most sehogyan sem akart beállni.... Göndörítettem, csavartam stb és most hogy sehogy sem sikerült úgy alkotnom, ahogy szerettem volna. Így ezeket tudtam kihozni belőle. A sminkem higgyétek el, sötét volt nagyon, de a fények sehogy sem adják vissza. A rúzsom bordó volt, de kicsi fekete szemhéjpúderrel végig mentem rajta, hogy még sötétebb legyen.

2. Visszafogottabb, fekete-fehér egy piros masnis övvel. Csak, hogy valamivel feldobjam. 




3. Creepys
 Ezt a ruhát a Hádában vettem még pár éve, meglepő hogy még jó rám. Szerintem ez a szűk fazonú Frankenstein teremtményes ruha is bele illene a gothabilly stílusba.


Talán, ha majd egyszer a hajam is úgy akarja, lehet újra lövöm. Addig is próbálkoztam. =)

Őszintén nem volt annyira nehéz dolgom, mert sok hasonló ruha megtalálható a szekrényemben, mert nagyon a stílus szerelmese vagyok.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence