Középkori forgatag! Azaz Bordó Sárkány koncerten jártunk.

Tegnap (2018.05.18) Bordó Sárkány koncerten voltunk párommal. Az eseményt körülbelül két nappal ezelőtt láttam meg a Facebookon, egy véletlen folytán. Bár véletlenek nincsenek. Nagyon régóta szerettem volna elmenni egy, vagy akár több Bordó Sárkány koncertre, viszont valami annak idején mindig közbe szólt. Most viszont ténylegesen eljutottam és szuper volt! Bordó Sárkány Régi Zene Rend és a VAN Zenekar közös születésnapi koncertje volt. A Bordó Sárkány 8. a Van Zenekar 10. születésnapját ünnepelte. Jah, igen. A Bordó Sárkány középkori, reneszánsz, néha ír zenéket játszó zenekar és a Van Zenekar is hasonló zenéket játszik csak kicsit Pszichedelikus Rock formában.

A koncert előtt kicsit sétálgattunk a Nagyerdőn, de már onnan hallani lehetett a próbálást, koncertre hangolódást. Régen voltunk már a Nagyerdőn, ezért jó volt kicsit kikapcsolódni, újra a természetben lenni.

Mikor oda értünk a víztoronyhoz, kicsit bizonytalan lettem. Leginkább azért, mert nagyon tériszonyom van és nem tudtam, hogy hogyan fogok tudni felmászni a lépcsőkön. Szerencsére, nem kellett sokat lépcsőzni, és nem is volt túl magason a koncert, de én azért éreztem a magasságot és nem éreztem túl jól magam, nem éreztem biztonságban magamat, ettől függetlenül megpróbáltam élvezni a koncertet! :)

A Bordó Sárkány eredetileg 19:30kor kezdődött volna, de kb volt 10 perc késés. Két kisebb videót készítettem a koncertről, azért csak ennyit, mert élvezni is akartam a pillanatot! Ami meglepett, hogy a koncertre nem csak én egyedül "öltöztem ki", hanem sokan mások is próbálták valahogy a koncert napjára a középkor, reneszánsz stílus jegyeket magukra ölteni és ez nagyon jó érzés volt számomra! Szuper koncert volt! Amikor elkezdett esni az eső sokan akkor sem mentek haza, hanem felhúzták az esernyőjüket - köztük mi is - és úgy hallgattuk, ülve a koncertet, bár voltak akik táncoltak az eső ellenére is és szuper volt! Ha nem éreztem volna úgy magamat, mint amit fentebb írtam, még én is táncoltam volna elől. Annyira jó volt, hogy hoztak egy kis középkori hangulatot a megszokott hétköznapjainkban. Bár a középkornak is volt csúnya része, mégis a zene, a ruhák, a lovagi játékok lenyűgözőek. Bár sajnos nem maradtunk végig és a másik zenekarba bele se tudtunk hallgatni, mert nagyon esett már az eső és az esernyőnk is instabil lett, mikor fújt a szél. Talán majd legközelebb végig maradhatunk és több videót is fogok tudni készíteni az eseményről.


Mindenesetre tényleg nagyon jó koncertet adtak, és biztos vagyok benne, hogy a másik zenekar is szuper jó bulit csapott. Várni fogom a legközelebbi alkalmat, hogy ott lehessek egy középkori koncerten! És még a páromnak is tetszett!
Bár mivel nem maradtunk végig, és eljöttünk az eső miatt legalább volt lehetőségem látni a ködszínházat







Itt szokott lenni, azért ködszínház, mert este 21 óra körül különböző színekben nyilvánul meg egy a kisvízeséses dolog.

Mivel a VAN zenekarról lemaradtunk a túlzott eső miatt, beillesztek néhány videót tőlük.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence