Életmód #2

Az előző életmód bejegyzésemet májusban raktam közzé, azóta eltelt két hónap. Ideje, hogy közzé tegyem a legújabb tapasztalataimat.

Volt, mikor kissé hanyagolnom kellett az edzéseket, de amint tudtam bepótoltam. Hogy őszinte legyek azért kezdtem el formába hozni magamat, hogy javuljon az állóképességem, mert egészségügyi okok miatt én mindig felmentett voltam testnevelésből. Igaz az a mondás, hogy amit nem használsz, az egyszer csak felmondja a szolgálatot, bár ez esetemben nem ennyire drasztikus. Izomhúzódások, kisebb szalagszakadás egy rossz guggolás következtében. Gyakori zsibbadás, bizsergés stb. Na, de legyünk pozitívak!

Mostanában elég sokat R. Rékázok is, bár bemelegítés után is erőteljesen begörcsöl a fenekem, fenék edzésnél. Úgy szoktam, hogy 20 vagy 40 perc farizom, 20 vagy 40 perc hasizom. Igen, ami Szászhegyessy Zita napi 15 percével kezdődött, az már 20 vagy 40 perc lett. Bár párom szerint Réka intenzív 40 perces csípő-popsi edzése még nem nekem való (a görcsök miatt) .

Étkezés. Úgy döntöttem, hogy újra vegán leszek. Nem erőltette rám senki, nem volt külső benyomás, saját döntésem volt. Szóval kb 3 hete, vagy több már nem is számolom, tisztán növényi ételeken élek, de úgy hogy minden vitamint tudjak pótolni. Most fogok venni vegán b12 meg vegán multivitamin pezsgőtabit a Dm-ből és hogy nyár van, így szerencsésebb helyzetben is vagyok, mert finom friss zöldségek vannak a kertből és még apósoméktól is kapunk nagyon sok zöldséget, mert nekik nagyon bejött a szezon. Nekünk sajnos, amit ültettünk nem minden jött be, ennek oka, hogy május környékén kezdtünk el ültetni, szóval túl későn... De azért örülünk annak a kicsinek, ami van. :) Báár az idei évben rengeteg málnát ettünk, a málna bokor sok termést hozott. Szőlőből és körtéből szeptemberben szerzem a sok vitaminbombát. Tényleg úgy érzem, hogy ezek a természetes dolgok, amiket az univerzum szánt nekünk. Ez szuper érzés. Majd csak, ha jön a baba akkor kell majd óvintézkedéseket tennem és utána járni dolgoknak, hogy egészséges gyermekem legyen és minden tápanyag bejusson a szervezetében. Szóval motivációm az edzésben a testi és lelki gyógyulás illetve, hogy végre anya lehessek. :) De az majd a gyógyulás után. Jah, és pár hete gluténmentesen is étkezem. Köszönöm a segítséget, és tanácsokat Trish!! Azóta amúgy nem fáj a hasam és nem puffadok... :OOOO amióta nem eszem glutént, hiába lett negatív a vérvétel eredménye a glutén intoleranciára. Bár a nyomokban tartalmazhat dolgoktól sincsen panaszom.

Kicsit elkalandoztam, térjünk vissza.

Szóval az előző képet májusban raktam közzé, akkor így alakult a testem.

Annyira próbáltam hasonló szögből fotózni, de valahogy sosem sikerült... :/ Most jelenleg ez a helyzet




Amit észre vettem, az előző bejegyzés óta, hogy karra, vállra, mellkasra, combra, vádlira, csípőre, derékra keveset vagy egyáltalán nem edzettem. Pedig, mikor készítettem a Goth videóimat mindig észre vettem azt a fránya "integetőhájat" azóta szinte mindennap egy kicsit edzem karra, vállra, mellre és mivel derék, csípőből is lenne mit leadni, így tegnap óta mindennap fogok edzeni derék és csípőre, augusztus 8.-áig. Mert akkor megyünk a Balatonra, és beakarom bizonyítani a családomnak (nővéremnek) hogy nem úgy kell fogyni, hogy diétázunk, hanem kőkemény edzésekkel, mert csak a lusta ember próbálkozik diétázással szerintem, vagy aki még sem annyira elhivatott és kitartó. De én az vagyok!! És minden egyes izomláznak örülök, mert az azt jelenti, hogy jól megdolgoztattam az izmaim és kezdenek újra éledni. :) De azért annak is örülök, ha nincsen izomlázam, de végig csináltam egy kemény edzés. :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence