V. Országos Gothic Találkozó beszámoló

Fú, nem is tudom hol kezdjem. Annyira jó volt... Tudjátok, az az érzés, mikor elmész valahova és érzed, hogy basszus, te idevaló vagy!!! Ez volt nekem az első Országos Gothic Találkozóm, illetve az első olyan, ami nem Debrecenben volt, hanem más városban, imádtam!!!

Na de kezdjük az elején. Úgy volt, hogy apukámékkal megyünk a Balatonra aug 8.-án és 11.én jövünk haza és elvisznek a helyszínre, de ahhoz hogy számomra minden zökkenőmentesen menjen végül lemondtunk a Balatonról idén és Szombaton szépen délután egy kisebb csapattal kocsival mentünk fel Pestre. Danival szinte végig beszélgettük az oda és visszautat is. Még sem ment minden zökkenőmentesen, mert túlságosan izgultam, és nagyon fáradt voltam, mert aznap én hajnali három óta fent voltam és nem tudtam vissza aludni a stressz miatt.( Mikor haza értünk akkor 1 napja és két órája voltunk ébren) Szóval ez a két tényező miatt sajnos rosszul lettem. ( Előjött a megoldandó problémám, mikor megérkeztünk Pestre) Nehéz volt erőt szednem magamon, hogy eltudjunk menni a Dürerbe, de megcsináltam!!!  Kb 17 órára oda is értünk. Csak sajnos tök jól belőttem a sérómat, és tök szép sminket csináltam, de sajnos mire oda került a sor, hogy bárki láthatta volna az egésznek annyi volt.  Na nem baj, így jártam.
Öltözködés tekintetében figyelembe vettem a meleget. Ezért úgy döntöttem, hogy nem fogok túlságosan kiöltözni, mert tudom hogy nem bírom a meleget. Ezért lájtosra vettem a figurát. Mikor megérkeztünk az Országos Gothic Találkozó helyszínére a Dürer Kertbe, akkor Annie rögtön elvezetett engem és páromat a fotel szobába, ahol tudtam pihenni. Nagyon aranyos volt és nagyon kedves volt tőle! A rosszulléteim általában alvás után szoktak elmúlni, de nagyon nehezen alvás nélkül is, de ahhoz sok idő kell sajnos. Így volt ez tegnap is. Pedig annyira nem így terveztem és emiatt kicsit sírtam is (nem csodálom, hogy elfojt a sminkem.) Mert ugye élvezni mentem oda nem azért hogy rosszul legyek és haragudtam magamra. És annyira hálás vagyok a páromnak, amiért feljött velem. Valóra váltotta az álmomat. Kb 15 éves korom óta vágytam egy ilyen találkozóra és attól hogy fizikailag nem éreztem jól magam, nagyon nagyon nagyon jól voltam, és boldog hogy ott lehettem. Szerencsére a vége fele már eljutottam arra a pontra, amikor alvás nélkül jobban lettem, és annyira felesleges volt izgulnom, mert mindenki nagyon kedves volt, segítőkész. Pozitív csalódás volt. Persze voltak elvárásaim, mint kb mindenkinek aki most volt ott először, de sokkal jobb volt minden, mint amire számítottam. Szerencsére volt lehetőségem találkozni és beszélgetni kicsit Tris-sel is, meg Cathreen-nel is, egyébként tök fura, mert sokan  a páromat ismerték meg hamarabb :DD

A koncertek közül menni szerettem volna  a The Cure Tributra, meg a Lies of The Machine-re, viszont sajnos őket ki kellett hagynom, mert akkor még nem voltam olyan állapotban, na majd legközelebb. Az erőt, nekem a Black Nail Cabaret adta! Amikor itt voltak Debrecenben, akkor sajnos lemaradtam róluk, mert aznap mentünk fel Ceglédre, viszont én imádom őket!! Nővérem ex barátja mutattam őket és beleszerelmesedtem a zenéjükbe!! Trisnek hála sikerült közös képet is csinálnom Emkével. :) Előttük kicsit benéztünk a Plaque Called Humanity-re, nekem nagyon tetszett az a zene, amit csináltak. Csak sajnos ott sem maradtunk sokáig, mert párom nem igazán kedveli az ilyesmi zenét, bár a BNC az mondhatni nem volt rossz a számára. És annyira megörültem mikor játszották a Butterfly c. számukat. Pont abban a pillanatban jutott eszembe, hogy de jó lenne ha előadnák, erre pont megszólal!! Úgy fáj a torkom, végig énekeltem!! És bár a végén kb 22 óra körül lettem jobban, de nagyon örülök hogy jobban lettem és élvezni is tudtam az ottlétet.
Egyáltalán senki nem nézett ki, senki nem bámult meg senkit, azt éreztem, hogy itthon vagyok. És bár a Fekete lyukról lemaradtam, nekem kb ez is olyan volt!! Mindenki kedves és közvetlen volt! Nagyon boldog vagyok, amiért részese lehettem ennek az egésznek.

Annie-vel beszélgettem sokat, és egy ilyen esemény megszervezése nem kis munkával, idővel, energiával és anyagi befektetéssel jár. Annyira hálás vagyok, - szerintem mindenki nevében nyilatkozhatok - amiért Kobura, Annie és a többi szervező létrehozták ezt a találkozót! Annyira csodálatos emberek, és hihetetlenül nagylelkűek, amiért arra áldozzák a szabadidejüket, hogy létrehozzanak egy ilyen nagyszabású eseményt, zenekarokkal hogy az ott lévőknek örömet okozzanak egy olyan fesztivál megalkotásával, amiben mindenki otthon érezheti magát, ahol a régi cimborák találkozni tudnak, ahol afterparty keretein belül táncolhatnak, bulizhatnak és jól érezhetik magukat az emberkék anélkül, hogy bárki megbámulná őket, amiért ilyen stílust szeretnek, képviselnek és extrémebb külsővel rendelkeznek. Annyira hálás vagyok, hogy eljutottam, végre erre az eseményre.Az OGT logója, szimbóluma és mottója totálisan összhangban vannak egymással, kitalálni és megalkotni biztosan nem volt egyszerű, de imádom!!   A Margitszigetes eseményekről ugyan lemaradtam, biztos megvolt annak is a hangulata, viszont szerintem ez sokkal jobb, és többet ad az embereknek. Mert buli, tánc, koncertek. BNC koncerten mindenki táncolt!!! Hihetetlen volt, készítettem pár videót is a koncertről. Szuper élmény volt!!

Köszönöm mindenkinek aki ott volt és aki hozzájárult, hogy létrejöhessen ez a találkozó!! Volt egy kiscsaj, aki lehuppant mellénk a lépcsőre és az apukájával jött!!!! Ez annyira király!!! Az én anyukám is nagyon nyitott, ki tudja jövőre lehet jön Ő is, tuti jól érezte volna magát idén is. :)))

Várom a jövőévit. Párnap múlva lesz a 26. születésnapom, és a páromtól csak azt kértem, hogy jöjjünk az OGT-re és megkaptam, ez a legeslegjobb születésnapi ajándék!! Minden évben ezt fogom kérni!

Annyira lelkes vagyok és hálás, és Köszönöm a sok ölelést!!! :) Jövőre találkozunk! Kevesebb stresszel és előtte kipihenve! :D

A kiállítást, és a standokat sajnos nem tudtam megnézni, de remélem jövőre lesz rá alkalmam. Danival hazaúton beszélgettünk a Debreceni Goth találkozókról, hogy a legutóbbi milyen balul sült el, mert csak Dani jött el (bár annyira mégsem, mert akkor ismertem meg és ezer hála érte) de hogy csak egy ember jött el. Így szó volt róla, hogy nem fogjuk hagyni, hogy a kisebb Debreceni találkozók csak úgy elvesszenek a süllyesztőbe, együtt összefogunk és nem adjuk fel, megmozgatjuk a debreceni sötét lelkeket közös találkozásra!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence