Így éltem meg a Modern Talking koncertet.

A páromnak szeptember 22-én van a születésnapja, így már februárban elterveztem, hogy meglepem a Modern Talking koncerttel. Nagyon szereti őket, apuja révén szinte majdnem ezeken a zenéken nőtt fel és nagyon szeretett volna eljutni egy Talking koncertre. Tavaly Tokajban volt koncert azt hiszem, és már akkor is tervezte, de most valóra vált az egyik álma.

Általában, ha ilyen esemény van telekocsival megyünk fel, mert kényelmesebb, gyorsabban fent vagyunk és számomra
biztonságosabb is. Akivel utaztunk, szintén a koncertre ment, így szinte háztól házig vitt bennünket. Szerencsére hamar indultunk, mert a srác is az első sorokban elöl szeretett volna lenni, így 13:15-kor találkoztunk vele a Segner téren és onnan indultunk. 15:30 körül már fent is voltunk Pesten, és szinte közvetlen a Budapest Park területe mellett tudott is parkolni, ami nekem nagyon jól jött, mert nem kellett sokat sétálni. Amikor odaértünk a  Budapest Park bejáratához, már volt vagy 20 ember a kapu előtt, de volt hely a közelben, és le tudtam ülni oldalra, akkor már nem igazán éreztem jól magam, de próbáltam erőt gyűjteni, hogy a párom születésnapját ne rontsam el. 18 órakor lett volna a kapunyitás, de előtte elvileg 10-15 perccel hamarabb  beengedtek, természetesen semmit nem vihettünk be magunkkal, így ami megmaradt belépés előtt ki kellett dobni. Táskát nem vittünk magunkkal, egy szatyorba pakoltunk kaját meg vizet és egy kis hasitasit vittünk magunkkal én meg oldalra csipeszeltem a táskámat az övrészhez, így praktikus volt, nem kellett táskát cipelnünk, fogni a kezünkbe stb.

Thomas Anders koncert előtt Dj André nyomatott zenéket, jó kis retrós, szintén 80-as 90-es évekbeli diszkózenéket. A kivetítőn reklámoztak két Retro diszkós partyt, az egyik pont jövőre lesz, ahol fellép az Alphaville, Samantha Fox, Boney M. Egy Alphaville koncertre régóta szeretnék eljutni, imádom őket, szóval tervben van a jövő évi buli is. Egyébként Dj André is jó zenéket játszott, például Bonanza Banzai - Induljon a banzáj, Ricchi e Poveri -  Mamma maria, Bad Boys Blue - You're A Woman, London Boys - Harlem Desire stb.

A kedves kerített nekem egy jó kis helyet elöl, ahol a kivetítők is voltak, oldalt le is tudtam ülni, viszont Őt előre küldtem, hogy nem kell rám vigyázni, elleszek itt ülve, de ez az Ő bulija és hogy élvezze rendesen, így elöl beállt valamelyik sorban 10-15 között, így jól látott. Másfél óra múlva elkezdődött a Modern Talking koncert, a You're not alone c. slágerükkel kezdtek, ez volt a bevonulós zene, végül is végig álltam a koncertet, csak ugye szélen, de egész jól láttam a színpadot és a kivetítőt is, viszont ahol álltam borzalmas videó felvételek születtek, nagyon recsegett, mert kb. ott volt minden hangosítás. A videóra a kedvesem felvételei kerültek, azok szinte tisztán szóltak. A második szám a Lunatic Girl volt. Én is álltam ott oldalt, bár néha kapaszkodva de próbáltam táncolni, mert én ilyen táncoslábú vagyok, komolyan, bármilyen zenére eltáncolgatok magamnak. Az elején voltak olyan számok, amiket nem ismertem, de szerencsére a koncert vége felé, már azért megszólaltak a kedvenceim mint pl: Sexy Sexy Lover, Chery Chery Lady, Brother Louie, Geronimo's Cadillac. Hiába tanulgattunk előző nap dalszövegeket, a koncertre szinte mindent elfelejtettem. És persze, kétszer is felcsendült a You're my heart, You're my soul c. slágerük. Egy lassúbb verzióban és egy gyorsabban is. Az egyik nem ismert slágerük, a Juliet nekem nagyon tetszett, Funky stílusú volt, hosszú volt és a közepe fele olyan gitár és dob szólók voltak, mintha egy metál koncerten lettem volna!!

Amennyire más stílus, mint amiket általában hallgatok, annyira nagyon élveztem  a koncertet! Bár azért a klasszikus slágereiknek tényleg jó dallamviláguk van azért. Nem én voltam az egyedüli rockeresen öltözött egyed a koncerten.  A párom is nagyon jól érezte magát, csak sajnálta, hogy nem voltam vele a koncert alatt. Viszont nem baj, nekem így kényelmesebb volt, mint a tömegben. A koncert előtti napokban már ki is rakták, hogy az összes jegy elkelt, heringparty volt. Szerencsémre a koncert után, már a kocsiban történt meg a "nagyroham", így legalább nem volt gond a koncert közben, ezért én is hálás vagyok magamnak, hogy kibírtam, főleg hogy álltam is meg táncoltam is, amikor úgy éreztem.

Összességében szerintem nagyon jó koncert volt, még úgy is, hogy nem tartozik a mindennapi zenei repertoáromba a Modern Talking. Viszont fontos a kompromisszum, a kedves is teljesítette az álmomat az Országos Gothic Találkozóval =)) Amiért azóta is hálás vagyok.

Csináltam egy kis vlogot az eseményről:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence