Tapasztalataim a vegyszermentes hajmosásról

Halloweeni kép, de a haj a lényeg! :D
Október elején a debreceni Mihály napi nagyvásár keretein belül sikerült vennem vegyszermentes, bio 2 in 1 szappant, vagyis testre és hajra is használható természetesen alapanyagokból álló szappant. Nos, ameddig a testre való szappanom nem fog elfogyni, addig ezt a ricinusolajos vegán sör szappant csak a hajamra használom. Kb 1 hónapja használom a hajamra, bár a legutóbbi hajmosás alkalmával citromos vízzel is leöblítettem.

Azt azért fontos hozzá tennem, hogy szeretném egy idő után öntisztulóvá tenni a hajamat, ezért nagyon ritkán mosok hajat. Heti 1x vagy 1-2 nap. Hullanék meg hullik rendesen, viszont szerintem a ricinusolajnak köszönhetően nőtt is. A hajhullás ellen fogok venni D vitamint, mert elvileg annak a hiánya is okozhat hullást, szerencsére kopaszodásnak nyoma nincsen, bármennyire vékony szálú a hajam. Az egy hónapos rendszeres szappan samponnal való tapasztalataim alapján tiszta és fényes a hajam. A "tiszta" hajat úgy értem, hogy nem olyan zsíros, mint régebben volt és ha zsíros is a hajam, de nem látszik annyira, nem olyan feltűnő és inkább a tapintásán lehet érezni.

A színe másabb a napfényben, főleg ha rásüt.
 Azt hiszem ez pont frissen mosott volt
Én úgy gondolom, hogy mindenképpen megéri természetes alapanyagokra lecserélni a vegyszeres tisztálkodási szereket, igaznak érzem azt a mondást, hogy csak azt kenj magadra, amit meg is ennél. Mi lehetne jobb egy természetes anyagokból álló sampon szappannál? Hosszú távon még jobban kifizetődő lesz, hiszen már most tapasztalom az áldásos hatását. A régi vegyszerezett sampon használatától nekem kb 2 naponta zsírosodott a hajam, de amikor elkezdtem rá állítani a hajamat a ritkább és egészségesebb hajmosásra ez a 2 napos szám eléggé lecsökkent. Én mindenképpen csak ajánlani tudom, arról nem is beszélve hogy így nem termelünk hulladékot sem, mert ilyen szappanokat csomagolás mentesen is lehet kapni!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence