Változtassunk szeretetből.

Amikor elkezdtem a hulladékmentességre való törekvéseimet, engem is leginkább a bosszúság és a düh vezérelt. Dühös voltam az emberiségre, amiért hagyták elfajulni a dolgokat. De most, hogy már lassan néhány hónapja benne vagyok és mentálisan is teszek magamért, rájöttem arra, hogy erőszakkal megoldani semmit sem lehet. Aki nem akar változtatni nem fog, de ha erőszakkal próbáljuk meggyőzni a másikat arról, hogy mi a jó, mi lenne a legideálisabb, azzal ahelyett, hogy közelebb vinnénk az embereket az életmódváltáshoz, el taszítjuk őket a változás lehetőségétől. Hiszek a szeretet erejében, és hiszem azt, hogy itt is a szeretetten át vezet az út.

Sokan nézünk dokumentumfilmeket, vagy olvasunk cikkeket, könyveket a témában, - ez alól én sem vagyok kivétel - és ez nagyon jó, mert elindít a változás felé, de úgy gondolom, hogy általában elborzadunk ezeken és ezért kezdünk el változtatni és ha valaki nem így tesz, akkor jobban kiakadunk. Én is ezt a példát követtem nagyon sokáig. Amikor véletlenül húskészítményt ettem, kiakadtam és sírtam. Mély depresszióba voltam képes zuhanni miatta. Amikor a középiskolában az udvaron megláttam a sok eldobált cigarettacsikkeket szintén dühös voltam és elborzasztott a látvány, ezért pusztakézzel képes voltam felszedegetni őket és a kukába dobni.

Mi lenne, ha a feleslegesen felgyülemlett energiát, átfordítanánk pozitív irányba? Ha csak idegesek leszünk miatta, azzal saját magunknak ártunk és a Földnek. Ahhoz, hogy a bolygónkon egy élhetőbb világot teremtsünk elengedhetetlen a szeretet. Mivel minden hatással van egymásra, a gondolataink is, ezért ha felidegesítjük magunkat azért, amiért valaki nem gyűjti szelektíven a szemetet, nem vásárol hulladékmentesen, vagy felhalmozza a dolgokat, az igen is hatással van a világra. Hatással van rá, mert negatív energiát termel, bármennyire is jót akarunk cselekedni.

Idegesség helyett válasszuk a szeretetet!

Ha valakit erőszakkal  akarunk meggyőzni arról, hogy hogyan cselekedjen, mi lenne számára a legjobb megoldás, azzal csak eltaszítjuk. De ugyan így van ez minden mással. Nem hiába vannak sokan azok, akik nem szívlelik a vegánokat sem, van egy elképzelésük róluk, hogy a vegánok nem szeretik azokat, akik nem vegánok. Nos, tény hogy van ilyen, de van nagyon sok ellenpélda is. Ezért úgy gondolom, hogy ne azért tegyünk valamit, mert mennyire felbosszant minket az emberi gyarlóság és kizsákmányolás. Tegyünk azért, hogy jobb legyen. Tegyünk azért, mert  a Föld csodálatos és szeretetre van szüksége, de ne tápláljuk a negatív energiát mert azzal a Földnek sem teszünk jobbat. Éltessük a szeretetet, és tegyünk szívből. Ezért óvjuk a környezetünket. Tegyünk azért, mert szeretnénk a gyermekeinknek, unokáinknak egy szebb jövőt biztosítani. Tegyünk azért, hogy ne a halak nélküli tengereket láthassuk. Tegyünk azért, mert a Föld egy csodálatos hely, ahol jókat lehet fejlődni. Tegyünk azért, mert szeretjük a bolygót és minden kincsét és ne azért, amiért a világ gazdasági vezetői tönkre tették a gyárakkal, elektromossággal stb. Cselekedjünk szívből, szeretetből és ne dühből.

Hiszem azt, hogyha képesek vagyunk szeretettel és nem muszájból cselekedni, akkor több embert érhetünk el vele. Akkor nem azt fogják látni, hogy mások viselkedése hogyan bőszít fel minket, és termel negatív energiát. Ha azt látják, hogy szívvel, lélekkel csináljuk talán közelebb visszük másokhoz ezt az életformát. Ne megváltoztatni akarjunk másokat, csak mutassunk nekik egy másik utat, egy fenntarthatóbb életformát szívből, szeretetből. Mert akik elkezdtük nem azért kezdtük el, hogy ne a Föld javait részesítsük előnyben, hanem azért mert imádjuk a természetet, a Földet, a virágokat, a fákat, zöldségeket, növényeket, állatokat és azért, hogy még több időn keresztül láthassuk ezeket a természeti értékeket, kincseket. Amivel máris visszatérünk a szeretetre. Ezért düh helyett válasszuk a szeretet felé vezető irányt. Mutassuk meg a szomszédainknak, a családtagjainknak, kollégáinknak, unokáinkat és gyermekeinket, hogy a Földet szeretni és tisztelni kell és hogyan tudjuk a negatív energiákat a Föld érdekében pozitívra fordítani.

Ne erőszakkal győzzük meg az embereket a változásról. Nem is kell meggyőznünk őket. Lelkesen mutassunk nekik példát, hogy máshogy is lehet és ne dühből, felesleges negatív energiából, hanem szívből, szeretetből. Akkor talán többen csatlakoznak hozzánk! <3

Minden változás kis lépésekben kezdődik, és a kis lépésekből lesznek egyszer az igazán nagy dolgok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence