Út a céljaim felé. - Tudom mit akarok.


Sosem tudtam igazán, hogy mi szeretnék lenni, ha nagy leszek. Ez nem teljesen igaz, mert nekem a színház volt a legnagyobb álmom, hogy színpadi színésznő lehessek, de erről már lekéstem, vagy kitudja. Nem akartam híres lenni, csak egyszerűen szerelmes lettem a színház világába, amikor  nagymamám először elvitt a Dzsungel Könyve előadásra a Csokonai Színházba. 7 éves voltam akkor és én, mint hiperaktív örökmozgó, végig ültem és tátott szájjal néztem az előadást. Akkor ott szerelmes lettem, és tudtam, hogy én színésznő szeretnék lenni. Ez tartott kb. 11 évig. Egyetlen ember volt, aki hitt abban, hogy én is lehetek színésznő. A rajztanárnőm. Érettségin ezt el is szúrtam, mert eszembe sem jutott, hogy a Színművészetibe nem számít bele az érettségi eredménye, hanem színtisztán a tehetséget nézik. Bár nincs jó hangom, tudom, hogy azt lehet képezni. De mint 1 évvel ezelőtt megtudtam, a Színművészeti egyetem is korhatáros. Szóval erről az álmomról egyelőre le kellett mondanom. Talán majd következő életemben.

De jött más és hiszek abban, hogy minden okkal történik. Az elmúlt egy évben lett két szerelmem. A Jóga és a testmozgás. Sosem gondoltam volna, hogy én, aki a megoldandó feladata miatt mindig fel volt mentve testnevelésből, valaha is a testedzésből szeretne megélni. Amikor elkezdett edzeni itthon, akkor nagyon megszerettem. Talán a jógával kezdődtek a dolgok. Most úgy érzem, hogy én ezeket szeretném hivatásomnak. Végre tudom, mi az amit elszeretnék érni az életben. És habár jelenleg gátolva vagyok még a megoldandó feladatom miatt, de az elmúlt egy hétben rendszeresen teszek azért, hogy ez változzon, elmúljon és elérhessem az álmaimat.

Hogyha valakiről lemondtak az orvosok, akkor már tényleg csak saját magára, az akaraterejére és az alternatív gyógyászatra számíthat. Eltökéltebb vagyok, mint valaha, hogy végleg leszámoljak a kis bestiával és teljes értékű életet élhessek. Minden nap leírom jelenidőben, hogy 2018.12.31-től testileg és lelkileg egészséges vagyok.

Tudom, hogy vannak szkeptikusok ezekkel kapcsolatban, de valamiben Hinnem kell. Azt nem engedhetem, hogy szenvedjek egész életemben és munkanélküli legyek. Ez számomra nem élet. Elfogadom, hogy jelenleg nem tudok eljárni dolgozni, de teszek magamért itthon, hogy egészségessé váljak. Hiszen az edzéseket és a jógát is legfőképpen az egészségem javulása érdekében kezdtem el. Javuljon az állóképességem, erősebb és kitartóbb legyek. Mellesleg a jógának bizonyos gyakorlatai tökéletesek az epilepsziás jellegű rosszulléteimre is.

Teszek magamért azért, hogy jobb legyek, mint aki tegnap voltam. Teszek magamért azért, hogy erősebb legyek lelkileg és testileg egyaránt. Teszek magamért azért, hogy Egészségesebb életet élhessek és lehessenek gyermekeim. Teszek magamért azért, hogy elérhessem a céljaimat.

Hiszek abban, hogy az álmokat elérhetjük, ha igazán mindennap teszünk azért.

És igen, kimerem jelenteni, hogy Fitness edző leszek és jógaoktató! A 0-ról indultam, de feltolom magamat a csúcsra! Most úgy érzem elég motivált vagyok, hogy megvalósítsam az álmaimat.
Egy olyan goth jóga stúdiót, amit egy korábbi bejegyzésemben említettem, szeretnék majd létre hozni.

A Fitness edzői képesítésem megszerzésének a dátumát 2022-re tűztem ki. Lehet hamarabb is sikerül elérnem, addig is a gyógyulásom a cél a megoldandó feladatomból.

Hiszek magamban és az álmaimban. Jobban, mint valaha!



Megjegyzések

  1. Nekem is voltak ilyen ambícióim, hogy majd a sportban keresek munkalehetőséget és tudod, nem akarok róla lemondani, mert szeretek sportolni és el tudnám képzelni rendes hívatásként. Viszont a lelkesedésem szarvait letörték az olyan tények olvasása, mint a legtöbb edzőterem (fitnesz terem, kondi terem, jóga terem, stb.) olyan embereket szeret inkább alkalmazni, akik egyetemet végeztek. Az OKJ és társait nem ismerik el vagy nem alkalmazzák előszeretettel (esetleg ha jó gyakorlati helyekkel és idővel rendelkezel, talán). S egy egyetem most valljuk be, nem egy rövid folyamat. S ahogy látom, ebben egy cipőben járunk: az érettségit újra kellene csinálni érte.
    Nem le akarlak lombozni, hanem előre akarlak figyelmeztetni, miszerint mást is számíts bele a célodba, mint sem egy okj képzés és addig való kitartó önálló edzések.

    Érdemes lehet beszélgetni olyan emberekkel is, akik már benne vannak a szakmában és személyi/ fitnesz edzők akár. Mi mindent kellett tenniük a helyzet eléréséért, milyen nekik most és szeretik e, milyen a végzettsége, stb. Én már tudom, hogy túl korai kijelentés volt részemről annak idején, hogy fitnesz edző akarok lenni. - Nem mondtam le róla, de már tudom, mennyire nehéz lenne elérni és sokkal korábban kellett volna. Megfontolandó, hogy lehet ezt az energiát és időt, inkább az írásba kellene ölnöm,
    S még egy fontos információ: Mivel az emberi test nem bír ki akármennyi sportot, így korlátozott óraszámban tudsz csak pl csoportos órákat tartani. Egyszerűen azért. hogy ne terheld túl magad, megvan a heti limit mennyi óraszámod lehet ergo, a havi fizetésnek is van határa. Ezt csak egy módon lehet növelni, személyi edzőként. De ott is oda kell figyelned, hogy ne terheld túl magad és mégis elégedettek legyenek veled, hogy minél több ember felkeressen. Plusz, sokan hétvégén érnek rá. Én meg kereskedőként tudom, mennyire rossz ha nincs szabad hétvége. :) Persze itt te magad válogatod meg, hogy kivel, hol, mennyit, de.... olvass alaposan utána, érdeklődj, kérdezz róla és igenis tudatosítsd magadban, hogy milyen út várhat rád ha ezt akarod. S ha komolyan ezt akarod, akkor mi mindent kell tenned érte!

    Őszinte leszek, nekem az írás mindenek felett áll. Ezért is kételkedem, mert mi van ha a sport karrierbe fektetett idő és energia mellett nem marad idő az írásra? Vagy fordítva? Egyelőre nem tudom, képes lennék e mindkettőre. De tudod, jó lenne ha igen.
    Ráadásul nagyon divatos szakma lett a fitnesz edző/ személyi edző, mint a tetoválók (bár mintha ez lecsengett volna, de ki tudja). A jóga oktatóról nem tudom, de annak is utána lehet nézni.
    Sok küzdelem vár rád, ha még ezek után és eltántoríthatatlan maradsz.
    Készülj fel, hogy a legnehezebben járható út MINDIG az, amit az ember szívből megtesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én éppen ezért nem olvasok róla semmit, mert nem hiszek a negatív dolgok olvasgatásában. :) Van fitness edző ismerősöm, több is és írtam neki ez ügyben, nekik is csak OKJ-s végzettségük van és tökéletesen képesek voltak elhelyezkedni! :) Én is személyi edző szeretnék majd lenni idővel, viszont szerintem nem kell mindent elhinni, amit az interneten olvasunk. Bele is akartam írni a bejegyzésbe, hogy szerintem egy OKJ-s képesítéssel is lehet sikerek személyi edző valaki, de párom erről lebeszélt, hogy beleírjam. Egy volt osztálytársamra is rá írtam nem régiben, aki világ életében sportolt és neki is Fitness szakmája van, amit OKJ-n szerzett és mondta, hogy szerinte nagyon jó az a suli, ahol ő végezte. Mert kb mindenre megtanították. Nem értem azt, akik egyetemmel jönnek. Szerintem nincs is kimondottan ilyen egyetemi végzettség. Ez szerintem egy olyan szakma, amit bárki elvégezhet és mivel vannak Fitness szakmában elhelyezkedett ismerőseim, barátaim én ennek nem dőlök be, hogy egyetem kell hozzá stb. Mert nekik sincs. =) Az anatómiát okj-s képzéseken is tökéletesen megtudják tanítani és ez nagyon fontos, alap tudás, főleg, hogyha már a test tudatosságra tanít az edzői szakma is. Ne aggódj, utána jártam! És tökéletesen tudom, hogy egy OKJ-s szakma is elég lesz ahhoz, hogy sikeres fitness edző legyek és jógaoktató! :)) Sajnálom, hogy neked elvették a kedved a negatívak ettől, de én ezért nem olvasok negatív dolgokat! =))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence