Megtanultam szeretni - Döntsünk a szeretet mellett.

A szeretet egy döntés kérdése. De nem csak a szeretet, hanem minden. Mindennap döntünk, mindennap választhatunk és én úgy érzem megtanultam igazán szeretni. Természetesen, még mindig van mit tanulnom, de az tudom, hogy egyre többször választom a szeretet útját, a szeretetet. 

A szerelem is más és más, mindig változik, de ha igazán elköteleződsz a párod mellett a szerelem érzése újra feltörhet. Tulajdonképpen, ahogy elkezdtem mindennap tenni magamért, az egészségemért, úgy tért vissza a boldog, pozitív, mosolygós személyiségem, egyre jobban és jobban szeretek. Ezt a párom is érzi és csodálatos. Megtanított szeretni. Sokszor neki fogtam már a "Merj szeretni" c. könyvnek, de sosem tudtam befejezni. Viszont, tényleg igaznak érzem azt, hogyha olyan környezetet teremtesz, amiben jól érzed magad, akkor az a világodra is ki hat majd. Szintén tapasztalom.

Emlékeztetni kell magunkat mindennap arra, hogy a döntés a miénk. Csak döntsük el, hogy történjen bármi, boldogok leszünk. Döntsük el, hogy a félelem helyett a szeretetet választjuk. Ha elköteleződsz a döntésed mellett, olyan lesz az egész napod. Ezt a döntést nem egyszerű meghozni, saját tapasztalatból tudom, mert az utóbbi években félelemben éltem, olyan intenzív halálfélelemben, amiből azt hittem soha nem fogok tudni kijönni. De akartam a változást, akartam, hogy újra boldog, vidám, pozitív egyéniség legyek, aki régen voltam és most nem csak akartam, de elkezdtem tenni a saját boldogságomért és egészségemért. 

Megtanultam szeretni, sokkal jobban szeretem magamat, mint pár hónappal ezelőtt. Automatikusan eszembe jut a gondolat, hogy szeretem magam. Ez a szeretet kihat mindenre. Szeretem a házimunkát, amit eddig nem szerettem. Szeretek főzni, bár azt mindig is szerettem. Szeretem tisztán tartani a környeztetem, jó érzéssel fog el a tiszta környezet. Nem hiába mondogatta régen mamám, hogy: "Rend a lelke mindennek." És úgy érzem a páromat is egyre jobban és jobban szeretem és nagyon hálás vagyok neki, amiért kitartott mellettem akkor is, amikor nagyon rossz időszakot éltem át és folyton vívódtam magammal. 

A félelem és a szeretet nem lehet egyszerre jelen. Vagy az egyiket választjuk, vagy a másikat, de együtt nem létezhet. Hiszek a szeretet gyógyító erejében. A szeretet megtanít elfogadni. Elfogadni önmagadat, másokat és minden élethelyzetet, amiben jelenleg benne vagyunk. A szeretet motivál. Motivál arra, hogy még többet kihozz magadból és kezdj el cselekedni. A szeretet megtanít elvárások nélkül létezni. Szeretni anélkül, hogy elvárnánk, hogy mások is szeressenek minket. 

Történjen bármi, sose felejtsük el, hogy jobb velünk a világ és mi mindannyian értékesek és szeretetre méltóak vagyunk. Ha szeretetben élünk magunkkal és másokkal nem lesz helye a bűntudatnak és ráfogunk jönni, hogy csak a szeretet létezik, ami nem vár el cserébe semmit, csak szeret és ez a valódi létállapotunk. 



Megjegyzések

  1. Csodálatos! Nagyon szeretlek! Köszönöm! Úgy hiszem, hogy ebben a bejegyzésedben minden benne van, amire, szükségünk van az életben! :) :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence