Így lett munkám 84 nap alatt

Párom egy nagyon céltudatos ember. Nem véletlen, hogy író akar lenni és a művészetekben találta meg igazán önmagát, még akkor is, hogyha jelenleg állandó munkája van, az sem utolsó szempont, hogy végre "nem rossz" kategóriájú az, amit jelenleg csinál. A céltudatos életvitelhez hozzá tartozik a napi rutin. Minden reggel írd össze a három legfontosabb célodat dátummal egybekövetve. Relaxálj, olvass és sportolj, este írj hálanaplót stb.

Célok, célok, célok. Elkezdtem talán november végén, vagy december elején leírogatni egy füzetbe minden nap a három legfontosabb célomat dátummal együtt.
1. Testileg és lelkileg egészséges vagyok 2019.04.01
2. Olyan helyen dolgozom, amit szeretek. 2019.03.01
3. Fitnesz edzői képesítéssel rendelkezem. 2022.01.03

Ez volt számomra a három legfontosabb cél. Természetesen a dátumok változtak, amikor egy hamarabbi időt kitűzve nem sikerült elérnem, viszont 8 nap után váltott márciusra, az "olyan helyen dolgozom, amit szeretek" célom.
Eredetileg mindennap csak egyszer kell leírni, de én mindennap mind a három célomat háromszor írtam le egymás után, ami azt is jelenti, hogy háromszor mondtam el reggel minden célomat.

Természetesen az, hogy leírom a célomat mindennap háromszor az így nem vezet eredményhez. Tenni is kell érte. pl: edzeni, önéletrajzokat küldeni, pozitív egészségmegőrző mondatokat mondani, relaxálni, reikizni ilyesmi.
Lehet, hogy korai erről írnom és kijelenteni, hogy van munkám. Hiszen még csak három napja járok a munkahelyemre. Összesen  a tegnapival együtt 84x írtam le a céljaimat. Március 1 van és bár még betanuló vagyok, de ma már munkaidő szerint kellett ott lennem. Úgy lett munkám a kitűzött dátumra, hogy tudatosan észre sem vettem és egyáltalán nem számítottam rá.

Azt hiszem a második legfontosabb célom már egy hatalmas nagy PIPA övezi.

Az is igaz, hogy eddig egészségügyi állapotom miatt nem sikerült leginkább elhelyezkedni. Hiszen alig akad olyan főnök, ahol elfogadják a megoldandó feladatomat. De döntöttem. Tegnap, amikor beszálltam a taxiban nagyon szédültem, de döntenem kellett. Vagy azt mondom, hogy haza vigyen, vagy azt hogy a leendő munkahelyemre. Az utóbbit választottam, kockáztatva azt is, hogy nagyobb rohamom lesz. Kockáztatva, hogy talán a járókelők mentőt hívnak megint oly feleslegesen. Kockáztattam, hogy a főnökségnek ez nem fog tetszeni, de eldöntöttem. Bárhogy alakul is a nap, akkor is jó napom lesz. Kockáztattam és jól döntöttem! Bár a nagyobb rohamot nem úsztam meg, de szerencsémre nem a munkahelyen jött elő, habár ott is közel jártam hozzá.
Mindig úgy képzeltem el a legideálisabb munkahelyet a számomra, hogy elfogadják a megoldandó feladatomat, türelmesek, kedvesek és segítőkészek a kollégák. Bár még csak három napja vagyok itt, de úgy érzem hogy nagyon jó helyen vagyok! Az meg ráadás, hogy pont egy fitneszterem fölött van az iroda. Munka után akár mehetek is edzeni vagy előtte.

Abszolút szkeptikus voltam azzal kapcsolatban, hogy dátummal együtt leírom a három legfontosabb célomat. De azt hiszem bevált és már hiszek benne, hogy ez a módszer működik.Ha jól tudom Brian Tracy-től származik, aki egy sikerguru. Azért volt néha, hogy agykontrollal elképzeltem, hogy mosolyogva egészségesen lépek be a munkahelyemre és mindenki kedves és segítőkész.
A háromból egy célom már teljesült. A többi még kicsit várat magára. Pozitív vagyok, lelkes és motivált. Azért is megcsinálom! Erősebb vagyok! Ha az általános iskolát, a középiskolát és még az érettségit is megtudtam csinálni a megoldandó feladatommal, akkor a munkavilágát is képes leszek teljesíteni. Nagy rohammal vagy nélküle. Én inkább az utóbbit szeretném, ezért folyamatosan dolgozom magamon. Habár remélem a későbbiekben is ilyen megértő és támogató lesz velem a főnökség.

Jelenleg a legfontosabb célom a testi lelki egészség. Most egy másik füzetet vezetek, amiben szabadidőmben csak annyit írok, hogy "Egészséges vagyok" a múltkori számításaim alapján, 54 sorban 4 vagy 5 alkalommal írom le az egészséges vagyok mondatot, ami 215 mondat egy oldalon.
Volt, aki 700 füzetet írt tele azzal, hogy egészséges és meggyógyult. Bízom benne, hogy ez nekem is beválik.

Mert én is megérdemlem a boldog, egészséges, szeretetteljes életet, és mert én leszek nővérem esküvőjén a tanú és beakarom bizonyítani magamnak, hogy képes vagyok rá és nem kell semmilyen B terv vagy cserejátékos.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence