Bécsben jártam - Hős voltam.

 Olyan sokszor feladtam volna, sírtam indulás előtt, mert féltem elindulni. Rengeteg gondolat kavargott a fejemben, legfőképpen mi lesz hogyha rohamom lesz és amíg várom vőlegényemet rámhívják a mentőt, vagy csak simán nem tudok A-ból B-be eljutni. Mert annyira nem voltam jól az indulás előtti pillanatokban sem. DE hős voltam, mert megcsináltam! Képes voltam végül győzedelmeskedni a félelmeim felett és győzött a szerelem, a bátorság és győztem én, mert kijutottam Bécsbe a szerelmemhez és nagyon jól éreztem magam.

Szombati nap volt leginkább a városnéző nap, akkor sokat sétáltunk, eléggé elfáradtunk de párom elvitt a Práterbe, ahová nagyon régen elakartam jutni és felültünk egy horroros dologra, ott vettem is egy kalapot, mert nagyon meleg volt. Előtte a Mária Hirfelstrasse sétálónegyedében is voltunk üzletekben körülnézni ott egy napszemüveggel lettem gazdagabb. Nekem nagyon tetszett Bécs, beleszerettem a városba, muszáj lesz amúgy is megkedvelnem hisz nem véletlen tanulom a németnyelvet, mert párom ott dolgozik és néhány hónap múlva követnem kell majd, de ha legközelebb megyek, akkor már bátrabban fogok nekivágni az útnak!

Voltunk fürdöni a Dunában is, nagyon szép volt csak hideg volt a víz és tényleg szabadabbak az emberek odakint. Vannak monokins nénik, pucérbácsik. melltartónélkül is simán járkálnak az utcán. Habár hazaérve kicsit megbetegedtem, én a dunára gondolok, mert hideg volt nagyon. A legjobb az egészben az volt, hogy a szerelmemmel lehettem, a vőlegényemmel. Csodálatos hétvégét töltöttünk együtt. Szombati nap után olyan fáradt lettem, hogy ahogy hazaértünk én ledöltem az ágyra és be is aludtam.


Vasárnap indulás előtt is elmentünk még egy közeli parkban, ott megöleltünk néhány fát és volt egy kastély is a közelben ott Mozart bácsival pózolgattam. Magyar forintot adtam neki, párom jobban eltudta mondani neki angolul hogy ajándék magyar forint és megköszönte magyarul is. Egyébként nem volt rossz, mert rá voltam kényszerülve, hogy használjam az angolt valamilyen szinten, bár beszélni nem igazán tudok, párom aki inkább németes még jobban beszél angolul mint én. 

Várom, hogy mehessek legközelebb is. CSodálatos hely és nagyon jól éreztem magam és szerencsére megúsztam mind az oda és mind a haza utat roham nélkül, biztonságban. Bár nem állítom, hogy nem szédültem, mert nem hiába voltak bennem félelmek, de megcsináltam és nagyon büszke voltam magamra. 


Megjegyzések

  1. Egy nagybetűs HŐS VAGY! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó élmény lehetett :) Örülök, hogy nem uralkodott el rajtad a félelem és büszke lehetsz magadra emiatt. A következő alkalom könnyebb lesz. A kepek is jók lettek <3

    VálaszTörlés
  3. Kár, hogy a képeket már nem tudom valamiért itt megnézni őket, de majd megyek Instára. :D Büszke lehetsz magadra! :)

    VálaszTörlés
  4. Végre eljutottam ide is :D Mint ahogy először írtam az insta posztod alá (még a wynessablog szublimálása/tiltása előtt), nagyon büszke vagyok rád, tényleg Hős voltál/vagy. ❤️ Örülök, hogy nem volt végül semmi baj és ilyen jó élményben volt részed. Bár a blogba beszúrt képeket én sem tudom már megnézni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence