Megtörve

Elvesztettem az állásomat, amit nagyon szerettem. Kicsit megtört lélek lettem és azt hiszem még mindig tart nálam a gyász időszak. Nem vagyok tökéletes, néha túlságosan is őszinte vagyok és ez talán baj. Elvesztem a fejem, a dühömet nagyon nehezen kezelem és bármennyire is próbálok ezen változtatni, így sajnos feszült helyzetben az érzelmeim veszik át az irányítást felettem és hopp már ki is mondtam egy egy csúnya szót. De nem szeretnék ilyen lenni. Ettől én rossz ember lennék? Nem. Nem vagyok rossz ember. Tisztában vagyok a hibáimmal és az értékeimmel is. Több bennem a jó, mint a rossz,  Tényleg van bennem hála de mély csalódottság is, kicsit igazságtalannak is érzem a helyzetet. A sorsnak más tervei vannak velem. Gondoljak arra, hogy egy korszak lezárult és kinyílik egy új kapu egy jobb lehetőséggel. Habár még mindig nem tudom mi is lenne igazán az én élet feladatom, amivel tényleg szeretnék foglalkozni, amiben jó vagyok és amit az univerzum ténylegesen nekem szánt. 
Bármi is történik szerethető vagyok.
Ha nem beszélnek velem, szerethető vagyok.
Ha rossz vagyok, szerethető vagyok.
Ha bántom magam, szerethető vagyok.
Ha elveszve érzem magam szerethető vagyok.
Ha nem értékelnek, szerethető vagyok.
Ha nem becsülnek meg, szerethető vagyok.
Ha összetörnek lelkileg, szerethető vagyok.

Az a fontos, hogy van aki szeret és mellettem áll és mindenben támogat engem. Ha ő sem lenne nekem, akkor most sokkal rosszabbul lennék lelkileg, mint ahogy most vagyok. köszönöm, hogy vagy nekem.

Minden a javamat szolgálja, minden értem van.


Megjegyzések

  1. Szerintem a sors más utat szán neked, ez most egy fordulópont az életedben így kell felfogni 😊 Nézzd azt, hogy állnak melletted akik mindenben támogatnak szeretnek és csak ez számít 😉 Szerintem szuper írás lett ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tanulhatom a németet 24 órán át és mehetek ki paromhoz minél hamarabb.

      Törlés
  2. Nem kell emiatt letörnöd, hiszek abban hogy más feladatod van az életben, más úti célokkal és más tervekkel vagy itt a földön. :) Hiszem, hogy más terveket, célokat szánt neked a sors. Remélem hamarosan rád talál a szerencse. :) További sok sikert az életben. ❤

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, de hiszek abban, hogy minden okkal történik 😊 Biztosan hamarosan megtalálod az utad 😘

    VálaszTörlés
  4. Minden jobbra fordul majd, és megtalálod a saját utad! Szeretsd önmagad továbbra is! :)

    VálaszTörlés
  5. Velem kb. 10 éve történt egy ilyen elbocsátás. Akkor hihetetlenül rosszul érintett, igazságtalannak éreztem a döntést, amiért engem és nem mást. Azonban az élet sokkal jobb dolgot tartogatott a számomra, de ezt mindig csak utólag látja az ember. Kívánom, hogy a te életedbe is egy sokkal jobb dolog jöjjön a mostani elvesztett helyére!

    VálaszTörlés
  6. Engem tavaly májusban ért hasonló szintű dolog, ami tényleg levágott a mélybe (és akkor a következő nagy pofonnal nem is találkoztam).

    Én is hiszek abban, hogy minden okkal történik, és biztos vagyok benne, hogy nemsokára megtalálod azt az utat, aki csak a tiéd, és senki sem veheti el tőled ❤️❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  7. Kitartás Wikka! Minden rendben jön, csak adj egy kis időt magadnak és hidd el, hamarosan új munkahelyen találod magad, aztán lehet, hogy jobb lesz, mint ahonnan most elküldtek! ♥

    VálaszTörlés
  8. Szia. Múlt nyár végén velem is ez volt, és ha talán egy picit bántam is ( nem bántam) az életem sokkal jobb lesz. Tőlem is a nagy szám miatt váltak meg. De azóta elvégeztem egy tanfolyamot és lett egy sokkal jobb munkahelyem. Új embereket ismertem meg és új barátaim lettek. Ne légy szomorú mert minden rossz valami jó előfutára. 😊 ❤️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence