Valentin napi TAG

 Nem nagyon csinálok már ilyeneket, de ezt most kifogom tölteni.


1. Mi volt az első momentum, amiből érezted, hogy Ő több lehet számodra, mint barát?

A második randink alkalmával kaptam tőle egy Eiwaz rúnát, amit sajátkezüleg készített nekem.


2. Mi a ti szerelmetek kezdetének a dátuma?

Én azt mondanám, hogy 2020. Május 3. Én voltam a születésnapi ajándéka, másodikán volt a szülinapja, harmadikán ismertünk meg egymást, de Május 13.án jöttünk össze három randi után.


3. Írd le megismerkedésetek történetét

Amikor gyerekkek voltunk a szüleink egy baráti társaság voltak és valójában ismertük is egymást még a Tinderes megismerkedésűnk előtt is. Akkor 14 évesen anyukája elmondása szerint már szemet vetettem páromra, aki akkor kb 10 éves lehetett. És felnőttként egyszer találkoztunk személyesen, apukám legjobb barátja 50. születésnapi buliján. 

De én akkor még exxel voltam, neki is volt barátnője, viszont nem beszélgettünk a bulin. Sokszor megpróbált oda jönni hozzzám köszönni, de mindenki elzavarta, hogy "Őt hagyd, Ő rosszul van" Én meg amikor jobban lettem, mindig oda akartam menni hozzá beszélgetni, mert láttam hogy egyedül ül, kicsit magányos stb. De nem mertem. Ezért valamilyen szinten ez sorszszerű volt.

 A Tinderen való megismerkedésünkről annyit, hogy én Tudatosan húztam őt jobbra. 

(Sőt, egyszer az anyukájával összefutottunk a buszon és mesélt az egyik fiáról, hogy mennyire más, az igazit keresi stb. Én akkor még exxemmel voltam, viszont a hallottakból úgy éreztem, hogy ő olyan, mint én és hát gyakran csekkoltam a Facebook profilját, de nem mertem rá írni. )

 Ő viszont nem tudta, hogy én ki vagyok. Csak amikor beszélgetni kezdtünk akkor mondtam, hogy valamilyen szinten ismerjük egymást. Ő csak annyit tudott, hogy apukámnak van két lánya.


4. Volt e „tündérkeresztanya” aki segített, hogy Ti együtt lehessetek?

Valamilyen szinten azt mondanám, hogy az anyósom, mert neki a fia boldogsága a legfontosabb. Mert igen, mi megharcoltunk azért, hogy együtt lehessünk.


5. Mi a kedvenc időtöltésetek együtt?

Szeretünk számítógépes játékokkal játszani, igazából Ő vitt bele ebbe. Viszont igazából bármi, amit együtt tudunk csinálni. 


6. Mi a kedvenc dolog, tárgy, amit Tőle kaptál?

Na hát, a legtöbb kedvenc dolgomat sajátkezüleg készítette nekem. Az eljegyzési gyűrűm, amit anyacsavarból készített nekem, ez a legtökéletesebb gyűrű, amire valaha is vágytam. És persze a Rúnám, amit mindenhova magammal viszek, amolyan szerencsehozó talizmánként tartom magamnál. De persze mindent, amit valaha kaptam tőle nagy becsben tartom, mert számomra érték.


7. Mit tartasz a legfontosabbnak egy párkapcsolatban?

- Kommunikáció

- Egymás tisztelete

- Hűség

- Konfliktuskezelés


8. Milyen tulajdonságok számítanak, amely imponáló lehet számodra a párkeresésben? Milyen (legyen)  a Te párod?

Kedves, megértő, segítőkész, picit romantikus, ne féljen kimutatni az érzéseit, lehessen vele mindent megbeszélni. és tudjunk együtt sokat nevetni.


9. Mi az, ami számodra nem fér bele egy kapcsolatba?

- Megcsalás

- Függőségek


10.  Fontos számotokra a Valentin-nap?  Mit gondolsz erről az ünnepről?

Egyáltalán nem fontos.   Ugyan olyan nap, mint a többi. Én vágynék az év bármelyik napján kicsit több romantikázásra, de ő nem ilyen fajta. :D


11.  Mondj három dolgot, ami közös bennetek.

- Mindketten szeretjük az animéket

- Szeretünk Túrázni, a természetben lenni.

- Szeretünk Apexezni. (mondjuk én csak később szerettem meg.)

+1 Szeretjük a pogány, Viking zenéket.


12. Közös dal, idézet, film, könyv amelyről a ti kapcsolatotok, közös emlékek jutnak eszedbe.

 - Dropkick Murphys- Rose Tatto

- ADY Endre - Héja-nász az avaron

   Útra kelünk. Megyünk az Őszbe,
   Vijjogva, sírva, kergetőzve,
   Két lankadt szárnyú héja-madár.

   Új rablói vannak a Nyárnak,
   Csattognak az új héja-szárnyak,
   Dúlnak a csókos ütközetek.

   Szállunk a Nyárból, űzve szállunk,
   Valahol az Őszben megállunk,
   Fölborzolt tollal, szerelmesen.

   Ez az utolsó nászunk nékünk:
   Egymás husába beletépünk
   S lehullunk az őszi avaron.

- Antoine de Saint-Exupéry - A kis herceg

„Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.”

„Két-három hernyót el kell tűrnöm, ha meg akarom ismerni a pillangókat.”

„A sivatag is szép - tette hozzá. Igaza volt. Mindig szerettem a sivatagot. Az ember leül egy homokdombra. Nem lát semmit. Nem hall semmit. Valami mégis csöndesen sugárzik...
- Az teszi széppé a sivatagot - mondta a kis herceg -, hogy valahol egy kutat rejt...”

Hát akkor ítélkezzél saját magadon - mondta a király. - Ez a legnehezebb. Magunkon ítélkezni sokkal nehezebb, mint máson. Ha sikerül helyesen ítélkezned saját magad fölött, az annak a jele, hogy valódi bölcs vagy.”

Aki hagyja, hogy megszelídítsék, az a sírás kockázatát is vállalja vele...”


13. Mire vagy a legbüszkébb, amit közösen értetek el?

Megtanultam Lőni Apexban XD


14. Mi a Ti közös jövőképetek?

Saját lakás, gyerekek.


+ 1. Jellemezd a kapcsolatotokat egy film vagy zene címmel.

Kávészünet-  Héja Nász az Avaron.


Ezt a TAG-et Eszter hozta létre

Megjegyzések

  1. Nagyon örülök, hogy kitöltötted. Jó volt titeket megismerni így. Sok boldog évet kívánok nektek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó hogy kitöltötted te is🤗 Így megismerhettünk titeket is😊

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Életmódváltás. 30 napos kihívás teljesítve.

Sampontól az öntisztulásig.

Tabutéma: A nőiességről, avagy hogyan éld meg a nőiességed!

Elemezzünk dalszövegeket! Enigma- Return to Innocence